آتش سوزی در برج آرمیس تهران 26 مصدوم برجای گذاشت
کد خبر: 3732370
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷

آتش سوزی در برج آرمیس تهران 26 مصدوم برجای گذاشت

گروه سلامت ــ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از حریق گسترده در یک مجتمع مسکونی واقع در خیابان دریا خبر داد و گفت: در حال حاضر تعدادی از ساکنان این مجتمع در ساختمان مذکور محبوس هستند.


آتش سوزی در برج آرمیس تهران 26 مصدوم برجای گذاشتبه گزارش ایکنا، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از حریق گسترده در مجمتع مسکونی آرمیس تهران خبر داد.
وی تصریح کرد: این حریق در یک مجتمع مسکونی بلند مرتبه واقع در میدان موج، خیابان دریا رخ داده است؛ حریق در ساعت ۱۵.۲۵ دقیقه ظهر امروز در طبقات میانی آن آغاز شده است.
ملکی بیان کرد: در حال حاضر ۶ ایستگاه آتش‌نشانی و ۴ نردبان بالابر در محل حادثه مشغول به کار هستند، ضمن اینکه تعدادی از ساکنان مجتمع در این ساختمان محبوس هستند و تعداد زیادی از ساکنان نیز توسط نیرو‌های اورژانس از مجتمع خارج شده‌اند.
در عین حال درآبادی مدیر روابط عمومی اورژانس کشور به ایکنا گفت؛ این حادثه ۲۶ مصدوم داشته که تمامی آن‌ها به صورت سرپایی مداوا شدند.
وی همچنین از آماده باش اورژانس تهران با حضور ۲ اتوبوس آمبولانس، ۵ دستگاه آمبولانس و ۲ موتورلانس خبر داد.
همچنین شاهین فتحی معاون معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر نیز اعلام کرد: بنا به درخواست آتش نشانی شهر تهران ١٠ تیم (٢٠ نفر) جهت پشتیبانی و تخلیه اضطراری برج آرامیس دریاچه چیتگر به محل حادثه اعزام شدند.
انتهای پیام
captcha