«اسب» بهترین فیلم پنجمین جشنواره ملی بشر دوستی شد
کد خبر: 3732385
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۵

«اسب» بهترین فیلم پنجمین جشنواره ملی بشر دوستی شد

گروه فرهنگی- فیلم کوتاه «اسب» از تولیدات حوزه هنری استان کردستان به نویسندگی و کارگردانی رسول احمدی جایزه بهترین فیلم بخش داستانی پنجمین جشنواره ملی فیلم و عکس بشردوستی را کسب کرد.

فیلم کوتاه «اسب» جایزه بهترین فیلم پنجمین جشنواره ملی بشر دوستی را کسب کرد

به گزارش ایکنا از کردستان به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان، امین مرادی، رئیس حوزه هنری استان کردستان اظهار کرد: با اعلام برگزیدگان بخش‌های مختلف پنجمین جشنواره ملی فیلم وعکس بشر دوستی که توسط سازمان جوانان جمعیت هلال ایران و اداره کل امور اجتماعی وزارت کشور فیلم تولیدی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان با عنوان « اسب» جایزه ویژه بهترین فیلم این جشنواره در بخش داستانی را از آن خود کرد.
وی افزود: این فیلم کوتاه در مدت زمان 3 دقیقه تلاش‌های یک کودک برای نجات اسب خود را در قالب داستانی به تصویر در آورده است.
مرادی با اشاره به فعالیت این فیلم‌ساز کردستانی عنوان کرد: این فیلمساز جوان علاوه بر نویسندگی و کارگردانی هشت فیلم کوتاه داستانی و مستند تجربه همکاری و مدیریت تولید فیلم های بسیاری از فیلمسازان کردستان از جمله سالم صلواتی، سامان حسین پور، عدنان زندی، زانیار عزیزی، آکو زندکریمی، زانیار طهماسبی، اشکان ساعدپناه و دکتر جلال نصیری هانیس و ... را در کارنامه خود دارد.
رئیس حوزه هنری استان کردستان یادآور شد: فرهام گویلی به عنوان بازیگر، «ایوب شیخ احمدی» دستیار کارگردان و استوری بورد، سامان پاسیان به عنوان تصویربردار؛ طالب ظاهری، نورپرداز، فرشید محمدی دستیار نور و تصویر؛ ایوب شیخ احمدی به عنوان تدوینگر، پژمان راژبه عنوان صدابردار و صداگذار، مصطفی حبیبی بخش جلوه‌های ویژه کامپیوتری، شورش وکیلی طراح تیتراژ و پوستر، مدیر تولید، اشکان ساعدپناه و شهیاد فیلم به عنوان مجری طرح رسول احمدی کارگردان و نویسنده این اثر تولیدی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان را یاری کرده‌اند.
انتهای پیام

captcha