برگزاری طرح قرآنی ۱۴۵۲ در دیواندره
کد خبر: 3732389
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰

برگزاری طرح قرآنی ۱۴۵۲ در دیواندره

گروه فعالیت‌های قرآنی- سرپرست اداره تبلیغات اسلامی دیواندره از برگزاری طرح بزرگ قرآنی 1452 در این شهرستان خبر داد و گفت: در این طرح قرآنی بالغ بر ۲۰۰ نفر از جوانان دیواندره‌ای شرکت کرده‌اند.

برگزاری طرح قرآنی ۱۴۵۲ در دیواندره

حجت‌الاسلام محمدابراهیم مولازاده، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی دیواندره در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از برگزاری طرح بزرگ قرآنی ۱۴۵۲ در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در این طرح بالغ بر ۲۰۰ نفر دیواندره‌ای شرکت کرده‌اند.
وی افزود: اداره تبلیغات اسلامی با همکاری خانه‌های قرآن شهری و روستایی و مؤسسه قرآنی اعتصام بحبل‌الله در سطح شهرستان اقدام به برگزاری طرح بزرگ قرآنی ۱۴۵۲ کرده‌ است و در تمامی خانه‌های قرآن کلاس‌های آموزش حفظ طرح ۱۴۵۲ در حال انجام است.
حجت‌الاسلام مولازاده با اشاره به اینکه طرح بزرگ قرآنی ۱۴۵۲ با موضوع حفظ سوره‌های آخر جزء ۳۰ از الناس تا الزلزال است که در طول تابستان امسال برگزار می‌شود، بیان کرد: در پایان به کسانی که موفق به حفظ این سوره‌ها شوند، مدرک این طرح اعطا خواهد شد.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیواندره با اشاره به سهمیه استان در این طرح قرآنی، یادآور شد: این تعداد دو برابر سهمیه‌ای بوده که اداره کل تبلیغات اسلامی به شهرستان اختصاص داده است.
انتهای پیام

captcha