حمایت اداره تبلیغات یزد از طرح‌های بدیع مداحان و شعرای آیینی
کد خبر: 3732406
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۱

حمایت اداره تبلیغات یزد از طرح‌های بدیع مداحان و شعرای آیینی

گروه معارف- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد بر لزوم ارائه طرح‌های ابتکاری و بدیع در حوزه مداحان و شعرای آیینی تأکید کرد و گفت: این اداره کل از چنین طرح‌های حمایت می‌کند.

حمایت اداره تبلیغات یزد از طرح‌های بدیع مداحان و شعرای آیینی

به گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد روز گذشته در جلسه کانون مداحان و شعرای آیینی استان با تبریک فرارسیدن دهه کرامت اظهار کرد: حضور بارگاه منور امام رضا (ع) و خواهرشان حضرت معصومه (س) در این کشور منشاء اثرات خیر و برکات بسیاری برای این نظام و مردم آن بوده است.
وی بابیان آنکه حضرت رضا (ع) می‌فرماید اگر مشکلی برای شما پیش آمد از ما کمک بگیرید افزود: در مورد مقام معظم رهبری نقل‌ شده است که معظم له در مشکلات کشور زیارت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) از برنامه‌هایشان است.
حسینی کوهستانی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در خصوص برگزاری اجلاس پیر غلامان در استان اظهار کرد: در صورت موافقت استان آمادگی کامل از سوی این اداره جهت میزبانی از این اجلاس وجود دارد.
وی بر لزوم ارائه طرح‌های ابتکاری و بدیع در حوزه مداحان و شعرای آیینی تأکید کرد و گفت: این اداره کل از چنین طرح‌های حمایت می‌کند.
حسینی کوهستانی با اشاره به‌ قرار گرفتن انقلاب اسلامی در آستانه چهل‌ سالگی افزود: چهل عدد مقدسی است که در آموزه های دینی ما از جایگاه والایی برخوردار است.
وی بابیان اینکه دشمنان تمام تلاش خود را جهت نرسیدن انقلاب اسلامی به چهل‌ سالگی خود به کار گرفته‌اند گفت: به کوری چشم دشمنان انقلاب در چهل‌سالگی خود قرارگرفته و در همین راستا برنامه‌های متنوعی در سطح استان جهت بزرگداشت آن تدارک دیده‌شده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بر لزوم اطلاع از مسائل روز تأکید کرد و افزود: مداحان و شاعران به‌ عنوان یکی از اقشار تأثیرگذار جامعه باید از مسائل روز جهان و کشور مطلع باشند.
وی با اشاره به داغ بودن بازار شایعات در کشور گفت: باید از فرصت پیشرو در ماه محرم جهت پاسخ به شایعات و شبهات مطرح‌ شده استفاده کرد.

انتهای پیام

captcha