حمایت از احزاب در ارتقای ضریب امنیت کشور مؤثر است
کد خبر: 3732427
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۶
حقیقی:

حمایت از احزاب در ارتقای ضریب امنیت کشور مؤثر است

گروه سیاسی - معاون سیاسی‌ امنیتی استانداری مرکزی گفت: بر این اعتقاد هستیم هر اندازه در چارچوب قانون از احزاب حمایت کنیم به طور حتم در ارتقای ضریب امنیت کشور تاثیر‌گذار است.

حمایت از احزاب در ارتقای ضریب امنیت کشورموثر است

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، فتح‌الله حقیقی، معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی، در آیین افتتاح خانه احزاب استان که در استانداری مرکزی برگزار شد، اظهار کرد: امروز باید بپذیریم ارتقای مقوم‌های اتحاد و وحدت که عبارتند‌از: اعتماد، رضایت و مشارکت وظیفه تمامی آحاد جامعه است.
وی ادامه داد: هدف از تاسیس خانه احزاب بازبینی جایگاه و نقش احزاب در مسائل کشور است و اعتقاد کامل به احزاب وجود دارد اما باید این مهم را عملیاتی کرد و بودن احزاب در امر تصمیم‌سازی مدیران، حفظ آرامش موجود، ارتقای نشاط و امید اجتماعی می‌تواند تاثیر بسزایی را داشته باشد.
معاون سیاسی‌امنیتی استانداری مرکزی بیان کرد: هیچ فردی در این جامعه نباید تنها نظاره‌گر باشد و حفظ امنیت و آرامش یک مصلحت ملی است که همه باید به این موضوع تمکین کنند. بر این اعتقاد هستیم حفظ آرامش و ارتقای آن که بستری برای مشارکت‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی است با همکاری و هماهنگی تمامی گروه‌ها بویژه احزاب صورت می‌پذیرد.
حقیقی افزود: در دی‌ماه سال گذشته احزاب این استان کاری انجام دادند که در کشور نمونه بود، به طور مشترک وقایع دی‌ماه 96 را محکوم و امضا کردند و این امر حاکی از این است که احزاب استان در راستای ارتقای وحدت ملی متحد می‌شوند.
وی گفت: معتقدیم هر اندازه در چارچوب قانون از احزاب حمایت کنیم به طور حتم در ارتقای ضریب امنیت کشور تاثیر‌گذار است زیرا تمامی مسائل اجتماعی و اقتصادی راهکار تکنیکی و فنی ندارد بلکه نیازمند اتخاذ راهکار سیاسی است.
معاون سیاسی‌امنیتی استانداری مرکزی گفت: راهکار سیاسی بدین معناست اگر همه متحد نباشند و بستر واحدی را ایجاد نکنند شاید توفیقات تکنیکی و فنی هم فایده‌ای بدنبال نداشته باشد، یکی از راهکارهای این موضوع از مسیر توجه به احزاب بدست می‌آید.
حقیقی خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم همچنان که اعتقاد داریم احزاب نقش موثری در رخدادهای کشور، آرام‌سازی و ایجاد فضای نشاط و امید در جامعه ایفا می‌کنند، در عمل هم نشان دهند و پویاتر در کنار تصمیم‌گیران، تصمیم‌سازان خوبی باشند.
انتهای پیام

captcha