فعالیت ۴۳ «خانه امید» ویژه بازنشستگان در کشور
کد خبر: 3732438
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۷

فعالیت ۴۳ «خانه امید» ویژه بازنشستگان در کشور

گروه اجتماعی ـ مدیرکل امور استان‌های صندوق بازنشستگی کشور با بیان این‌که یکی‌از خدمات این صندوق به بازنشستگان راه‌اندازی خانه‌های امید است، اظهار کرد: ۴۳ خانه امید در کشور افتتاح شده و این درحالی‎است که هم‌اکنون صندوق بازنشستگی ۱.۴ میلیون نفر بازنشسته در کشور دارد.

فعالیت 43 خانه امید ویژه بازنشستگان در کشور

به گزارش ایکنا از لرستان، حسن حاج‌قربان، مدیرکل امور استان‌های صندوق بازنشستگی کشور یک‎شنبه، 31 تیرماه در جریان سفر به لرستان در جمع خبرنگاران با بیان این‌که در حال حاضر ۴۳ خانه امید در کشور افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است، گفت: هم‌اکنون صندوق بازنشستگی ۱.۴ میلیون نفر بازنشسته در کشور دارد.
وی ادامه داد: یکی‌از خدمات این صندوق به بازنشستگان برای ایجاد رفاه آنان راه‌اندازی خانه‌های امید است.
مدیرکل امور استان‌های صندوق بازنشستگی کشور یادآور شد: در حال حاضر ۴۳ خانه امید در کشور افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است و سه مورد دیگر کلنگ‌زنی شده و در حال ساخت است.
در ادامه محمد خدابخشی، نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: مکان‌هایی را برای احداث خانه امید در شهرستان الیگودرز پیشنهاد داده شده بود که بازدید کردیم و پس از انتخاب قطعی عملیات اجرایی این خانه آغاز و تلاش خواهد شد این خانه تا پایان امسال افتتاح و به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام

captcha