عیادت خدام رضوی از یک بیمار در کما
کد خبر: 3732468
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰

عیادت خدام رضوی از یک بیمار در کما

گروه فرهنگی - خدام حرم رضوی با حضور در روستای حسین‌آباد آشوری از یکی از اهالی این روستا که سال‌ها در بستر بیماری است، عیادت کردند.

عیادت خدام رضوی از یک بیماردر کما

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از ستاد خبری زیر سایه خورشید، کاروان خدام رضوی که به منظور شرکت در برنامه‌های دهه کرامت به همدان سفر کرده و تاکنون در برنامه‌های مختلفی حضور داشته‌اند در ادامه این برنامه‌ها، با حضور در روستای حسین‌آباد آشوری بهار از بیماری که سال‌ها در تخت بستری است، عیادت کردند.
خادمان حرم رضوی که حامل پرچم مقدس بارگاه ملکوتی معین الضعفا بودند عطر دل‌انگیز معنویت و رایحه خوش حرم مطهر رضوی را در منزل بیمار جاری کردند.
خادمین حرم مطهر رضوی در این دیدار ضمن دلجویی از خانواده و تک فرزند این بیمار برای شفای بیمار به امام رضا(ع) متوسل شده و «امن یجیب» خواندند.
خادمین در نجوای خالصانه خود با امام رضا(ع) برای استجابت دعای خود در راستای شفای این بیمار به نیابت از امام رضا(ع) روضه حضرت علی اکبر(ع) خوانده و این امام همام را به جوانی حضرت علی اکبر(ع) قسم دادند تا این جوان بیمار را شفا دهد.
خانواده این بیمار با استقبال از خادمین به پرچم سبز بارگاه ملکوتی ضامن آهو تبرک جسته و برای شفای بیمار خود به امام رضا(ع) متوسل و دست به دعا گشودند.
لازم به ذکر است این بیمار به عنوان راننده تریلی بر اثر سانحه رانندگی به مدت 10 سال در تخت بیماری بستری است و با سرنگ تغذیه می‌کند و هیچ نهادی از ایشان حمایت نمی‌کند.
انتهای پیام

captcha