اجرای طرح اوقات فراغت «آسمانی‌ها» در ۲۹۵ کانون مساجد ایلام
کد خبر: 3732568
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸

اجرای طرح اوقات فراغت «آسمانی‌ها» در ۲۹۵ کانون مساجد ایلام

گروه فرهنگی - جشنواره فرهنگی و ورزشی بچه‌های مسجد در راستای اجرای طرح اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی و هنری مسجد استان ایلام در سراب ایوان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی ارشاد اسلامی استان ایلام، این جشنواره در مسجد محمد رسول‌الله (ص) سراب ایوان کانون فرهنگی و هنری سراب ایوان در سه رشته تفنگ بادی، دارت و فوتبال دستی برگزار شد که در پایان نیز با حضور مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان از نفرات برتر این رشته با اهدای جایزه تقدیر شد.
حجت‌الاسلام و المسلیمن علی چراغی‌پور، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، در حاشیه برگزاری این مراسم، اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری در ایام تابستان پذیرای جوانان و نوجوانان در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند.
چراغی‌پور با بیان اینکه طرح اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با عنوان بچه‌های مسجد در سطح 295 کانون فرهنگی و هنری این استان برگزار می‌شود، گفت: اجرای مسابقات فرهنگی، ورزشی و برگزاری اردوهای تفریحی همراه با اجرای دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی ازجمله احکام، قرائت و حفظ قرآن کریم، دوره‌های کارآفرینی و نشست‌های علمی از برنامه‌های کانون‌های مساجد است.
وی با بیان اینکه پرورش فکر، روح و جسم اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری از اهداف برگزاری طرح اوقات فراغت آسمانی‌هاست، یادآور شد: تلاش می‌شود که در طول برگزاری طرح اوقات فراغت کانون‌های مساجد برنامه‌های ویژه‌ای با حضور جوانان و نوجوانان برگزار شود و از فعالان این طرح تقدیر گردد.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، عنوان کرد: این طرح هم‌زمان با سراسر کشور از ابتدای تیرماه سال جاری تا ١٩ مهر با عنوان آسمانی‌ها برگزار می‌شود و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین اعضای کانون‌های مساجد از اهداف این طرح است.
 برگزاری نماز جماعت و اجرای برنامه‌های فرهنگی از دیگر برنامه‌های اجرایی در کانون فرهنگی و هنری محمد رسول‌الله(ص) سراب ایوان بود.
انتهای پیام
captcha