جزئیات آیین افتتاحیه مسابقات قرآن دانش‌آموزی اعلام شد
کد خبر: 3732580
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱
در بخش دانش‌آموزان پسر؛

جزئیات آیین افتتاحیه مسابقات قرآن دانش‌آموزی اعلام شد

گروه مسابقات ــ آیین افتتاحیه سی‌وششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز در بخش دانش‌آموزان پسر امروز، اول مردادماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ آیین افتتاحیه سی‌وششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز در بخش دانش‌آموزان پسر عصر امروز، اول مردادماه در سالن پوریای ولی اردوگاه شهید باهنر برگزار می‌شود.
این مراسم که با اجرای سیدوحید مرتضوی، مجری شبکه قرآن و معارف سیما از ساعت 17 با تلاوت محمدرضا حاتمی، قاری دانش‌آموز و دیگر مدیران آموزش و پرورش آغاز می‌شود و در ادامه نیز عباسعلی باقری، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران به تشریح برنامه‌های این دوره می‌پردازد. سپس یکی از معاونان وزیر آموزش و پرورش به سخنرانی خواهد پرداخت.
یادآور می‌شود، این رقابت‌ها در بخش دانش‌آموزان پسر، دوم و سوم مردادماه، ساعت 8 تا 13 و ساعات 15 تا 20 با رقابت در رشته‌های قرائت پایه هفتم، نهم و دهم، ترتیل متوسطه اول و دوم، رشته حفظ کل مقطع متوسطه اول و دوم، رشته حفظ 10 جزء متوسطه اول و دوم، حفظ پنج جزء متوسطه دوم و حفظ عمومی و رشته مدیحه‌سرایی ویژه پایه دهم و یازدهم در سالن‌های مجزا در حسینیه جماران و نیز رشته اذان در مسجد نور اردوگاه شهید باهنر ویژه پایه دهم و یازدهم برگزار می‌شود.
از جمله برنامه‌های فوق‌برنامه‌ای که برای متسابقان در نظر گرفته شده است، زیارت امامزاده صالح(ع) وبازدید از برج میلاد است.

انتهای پیام

captcha