نقش تأثیرگذار بنیاد خیرین انصارالقرآن در تقویت ظرفیت‌های قرآنی لرستان
کد خبر: 3732597
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱
امیدیان بیان کرد:

نقش تأثیرگذار بنیاد خیرین انصارالقرآن در تقویت ظرفیت‌های قرآنی لرستان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مدیرعامل اتحادیه قرآنی لرستان گفت: با راه‌اندازی بنیاد خیرین انصارالقرآن در نظر داریم تا با معرفی ظرفیت‌های قرآنی مورد تقاضای استان در راستای مهجوریت آنها گام برداریم.

تقویت ظرفیت‌های مورد تقاضای استان با حمایت بنیاد خیرین انصارالقرآن/نقش تأثیرگذار بنیاد خیرین انصارالقرآن در تقویت ظرفیت‌های قرآنی لرستان

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی امیدیان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا با اشاره به اینکه بنیاد خیرین انصارالقرآن در استان راه‌اندازی شده است، گفت: این بنیاد به منظور مشارکت و بهره‌گیری از خیرین در زمینه تقویت زمینه‌ها و ظرفیت‌های قرآنی مورد تقاضای استان راه‌اندازی شده است.
وی ادامه داد: خیرین علاقه‌مند می‌توانند با مراجعه با سامانه اتحادیه قرآنی لرستان به نشانی http://masaq.ir فرم همیاری خود را در هر کدام از زمینه‌های پژوهشی، آموزشی، تبلیغی، ترویجی، آموزش قرآن در مناطق محروم، حمایت از تشکل‌های قرآنی، عضویت در شبکه خیرین قرآنی در زمینه تصمیم‌سازی، برنامه‌ریزی و مشاوره و نمایندگی بنیاد خیرین تکمیل کنند.
امیدیان عنوان کرد: خیرین پس از تکمیل فرم مربوطه را می‌توانند از طریق ایمیل به نشانی quranlorestan@yahoo.com ارسال و یا از طریق پیام‌رسان‌های ایرانی ایتا، بله و سروش به شماره 09191986093 ارسال کنند.
انتهای پیام

captcha