کرسی تلاوت رضوی در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
کد خبر: 3732635
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷
میراحمدی:

کرسی تلاوت رضوی در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

گروه فرهنگی و هنری- مسئول جامعه خادم‌یاران قرآنی رضوی در چهارمحال و بختیاری گفت: کرسی تلاوت رضوی برای نخستین بار از سوی دفتر آستان قدس رضوی استان برگزار می‌شود.

برای نخستین بار؛کرسی تلاوت رضوی در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

سید عبدالله میراحمدی، مسئول جامعه خادم‌یاران قرآنی رضوی در استان چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، بیان کرد: کرسی تلاوت رضوی روز چهارشنبه 3 مردادماه همزمان با ولادت امام رضا (ع) پس از نماز مغرب و عشاء در حسینیه اعظم شهرکرد و با حضور تعدادی از خدام حرم رضوی برگزار می‌شود.
وی همزمان انجام شدن تلاوت قرآن و تلاوت حدیث امام رضا (ع) و ایجاد فضای معنوی و قرآنی را از اهداف این برنامه برشمرد.
میراحمدی گفت: در این مراسم به تلاوت قرآن و روایت حدیث امام رضا (ع) توسط یکی از خادمان که به عنوان راوی است پرداخته می‌شود.
وی یادآوری کرد: کرسی تلاوت توسط استاد عیسی خورشیدی حافظ بین‌المللی قرآن کریم، استاد علی اسماعیلی قاری برتر استانی و استاد مسعود نیک دستی قاری ممتاز کشوری برگزار می‌شود که علاوه بر تلاوت قرآن مراسم پرچم گردانی نیز توسط خدام انجام می ‌شود.
قاری ممتاز استان گفت: استفاده از این فضای معنوی و قرآنی برای عموم آزاد است ، همچنین در این مراسم نیز بسته‌های متبرک از سوی آستان قدس رضوی، توسط خدام در میان افراد شرکت کننده توزیع می‌شود.

برای نخستین بار؛کرسی تلاوت رضوی در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
انتهای پیام

captcha