جشنواره بزرگ کتابخوانی رضوی در کوهبنان برگزار می‌شود
کد خبر: 3732685
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳

جشنواره بزرگ کتابخوانی رضوی در کوهبنان برگزار می‌شود

گروه فرهنگی - مدیر امور کتابخانه‌های عمومی کوهبنان گفت: جشنواره بزرگ کتابخوانی رضوی با هدف آشناساختن عاشقان و علاقه‌مندان به حوزه کتاب و کتابخوانی با سبک زندگی اسلامی و رضوی و ترویج مطالعه مفید در کوهبنان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، خلیل‌الله باقی‌زاده، مدیر امور کتابخانه‌های عمومی کوهبنان دیروز دوشنبه، 1 مرداد به خبرنگاران گفت: هدف اصلی جشنواره بزرگ کتابخوانی رضوی آشناساختن عاشقان و علاقه‌مندان به حوزه کتاب و کتابخوانی با سبک زندگی اسلامی و رضوی و ترویج مطالعه مفید است.
وی افزود: سال گذشته بیش از۸۰۰ نفر از علاقه‌مندان کوهبنان در این عرصه حضورداشته‌اند و کتابخوانی در سه بخش نقاشی کودکان، کتابخوانی نوجوانان و کتابخوانی جوانان برگزار شد.
باقی‌زاده عنوان کرد: برگزاری این جشنواره در دو بخش مکتوب و الکترونیکی، بخش ویژه جشنواره الکترونیکی و شرکت در مسابقه کتابخوانی به صورت اینترنتی است که سبب جذب تعداد زیادی از مخاطبان کتابخوانی به این جشنواره شده است.
وی بیان کرد: این جشنواره همچنین به‌منظور ترویج سبک زندگی رضوی، بخشی با عنوان «مسابقه کتابخوانی خانواده رضوی» با حضور تمام اعضای خانواده برگزار می‌کند بر این اساس شرکت برای تمام علاقه‌مندان در تمامی گروه‌های سنی میسر است.
مدیر امور کتابخانه‌های عمومی کوهبنان تأکید کرد: داوری آثار هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از ۱۵ مرداد سال جاری آغاز می‌شود و اختتامیه این جشنواره نیز در ایام دهه ولایت با حضور افراد و خانواده‌های برگزیده در سطح ملی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha