اجرای طرح «یک روز خوب با کتاب» در روستای شورستان
کد خبر: 3733212
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳

اجرای طرح «یک روز خوب با کتاب» در روستای شورستان

گروه فرهنگی - رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سربیشه گفت: به همت اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سربیشه، روستای شورستان میزبان طرح «یک روز خوب با کتاب» بود.

برگزاری طرح «یک روز خوب با کتاب» در روستای شورستان

به گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، حسینی، امروزسوم مرداد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح «یک روز خوب با کتاب» با هدف برخورداری جامعه روستایی از خدمات کتابخانه در شهرستان در حال برگزاری است و این بار در روستای شورستان در فاصله 14 کیلومتری مرکز شهرستان به اجرا درآمد.

وی افزود: برگزاری مسابقه روخوانی و تندخوانی از کتاب «به سپیدی یک رؤیا»، نوشته فاطمه سلیمانی ازندریانی از سری کتاب‌های جشنواره کتابخوانی رضوی و معرفی کتاب‌های جشنواره رضوی برای کودکان شامل؛ ده قصه از امام رضا(ع)، مهمان خراسان، کاش تو را می‌دیدم و ماه هشتم از جمله برنامه‌های این طرح در روستای شورستان است.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سربیشه بیان کرد: برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی ویژه کودکان و برگزاری جلسه قصه گویی برای کودکان توسط مادران حاضر در جلسه از دیگر برنامه‌های اجرای طرح «یک روز خوب با کتاب» در این روستا بود.

حسینی با اشاره به اینکه روستای شورستان دارای جمعیتی بالغ بر 50 خانوار است و زنان این روستا به کار توبافی و قالی بافی مشغول هستند، خاطرنشان کرد: اهالی این روستا از دیرباز ارتباط نزدیکی با کتاب و کتاب خوانی داشته‌اند که از نتایج آن می‌توان به پرورش افراد تحصیل کرده مانند عالم برجسته حاج شیخ عبدالمطلب توجهی، اشاره کرد.

انتهای پیام

captcha