شهادت جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی
کد خبر: 3733639
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲

شهادت جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی

شهادت جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی گروه بین‌الملل ـ نظامیان اسرائیلی، احمد طارق دار یوسف ابوعیوش، جوان 17 ساله فلسطینی را در شهرک صهیونیست‌نشین «آدم» در جنوب شرق رام الله به شهادت رساندند.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری معا؛ منابع عبری اعلام کردند که این جوان فلسطینی عصر دیروز(4 مردادماه) در پی حمله مقاومتی به سه اسرائیلی و زخمی‌کردن آن‌ها، توسط نظامیان اسرائیلی هدف تیراندازی قرار گرفت و کشته شد.

احمد طارق دار یوسف ابوعیوش، ساکن روستای «کوبر» در شمال شهر «رام الله» بود که بنابر اعلام منابع اسرائیلی، پس از عبورکردن از حصار اطراف شهرک «آدم»، به سه اسرائیلی حمله کرد و در هنگام حمله به نفر چهارم کشته شد.

اسرائیل ابتدا اعلام کرد که یکی از شهرک‌نشینان بر اثر شدت جراحات فوت کرده، اما سپس از این خبر عقب‌نشینی و اعلام کرد که جراحت وی عمیق است، این در حالی است که دو اسرائیلی دیگر آسیب متوسط و جزئی دیدند، با این وجود خبرگزاری مطبوعات فلسطین(صفا) اعلام کرد که یکی از شهرک‌نشینان صهیونیست بر اثر شدت جراحات وارده به هلاکت رسیده است.

رژیم صهیونیستی مدعی شد که این جوان فلسطینی از کاشی در حمله به شهرک‌نشینان اسرائیلی استفاده کرده است.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) با صدور بیانیه‌ای، این عملیات را پاسخی طبیعی به جنایات اشغالگران فلسطینی در حق ملت این کشور دانسته و آن را امتداد انتفاضه فلسطینی‌ها دانست.

انتهای پیام

captcha