اختتامیه سی و ششمین دوره مسابقات دانش آموزی کرمان برگزار می‌شود
کد خبر: 3733791
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶

اختتامیه سی و ششمین دوره مسابقات دانش آموزی کرمان برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمان گفت: اختتامیه سی‌و‌ششمین دوره مسابقات دانش آموزی نیمه دوم مردادماه بامعرفی نفرات برتر در کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان کرمان، حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمان امروز شنبه، 6 مرداد با اشاره به برنامه‌ریزی‌های اجرایی سازمان اوقاف در برگزاری مسابقات قرآن کریم، به تفاهم‌نامه همکاری این اداره با اداره آموزش و پرورش اشاره کرد وگفت: برگزاری مسابقات در رده سنی شکوفه‌ها طبق تفاهم‌نامه سازمان اوقاف با همکاری آموزش و پرورش با عنوان مسابقات دانش آموزی برگزار می‌شود.
وی افزود: مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات قرآن،عترت و نماز دانش آموزی امسال در ۱۴ گروه و رشته قرآنی برگزار شد که مراسم اختتامیه این مسابقات نیمه دوم مرداد ماه با تجلیل از ۳۵۰ دانش آموز برگزیده در کرمان برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام تدینی با اشاره به رقابت‌های کشوری این مسابقات دراستان های مشهد و تهران گفت: سهمیه استان در این رقابت‌ها ۷۴ نفر می‌باشد.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمان تصریح کرد: سال گذشته دانش‌آموزان کرمانی ۱۵ سهمیه مسابقات کشوری را کسب کردند.
وی درباره پایان رقابت‌های چهل‌و‌یکمین دوره مسابقات قرآن کریم استان کرمان در رده سنی بزرگسالان افزود: این مسابقات با شرکت ۶۱۰ نفر از منتخبین استان کرمان برگزارشد که از رتبه‌های اول تا سوم این مسابقات طی مراسمی تجلیل و رتبه‌های اول هر رشته نیز به مسابقات کشوری که مهرماه سال جاری در اراک برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.
انتهای پیام

captcha