آمریکا از شکست‌هایش در منطقه عبرت بگیرد
کد خبر: 3733827
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲

آمریکا از شکست‌هایش در منطقه عبرت بگیرد

گروه سیاسی- امام جمعه جعفرآباد گفت: آمریکایی‌ها از شکست‌هایش در منطقه عبرت بگیرند چرا که در این نبرد‌های غیرمستقیم با ایران چیزی جز شکست و خواری نصیبشان نشده است.

آمریکا از شکست‌هایش در منطقه عبرت بگیردبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین باقری، امام جمعه جعفرآباد، روزگذشته پنجم مرداد ماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، با گرامیداشت پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه جمهوری اسلامی در سال ۱۳۵۸ به امامت مرحوم آیت الله طالقانی با شرح آیه نهم سوره مبارکه جمعه به اهمیت نماز جمعه در اسلام پرداخت و گفت: نماز جمعه رابطه متقابل مردم و حاکمیت اسلامی است هم گوش شنوای مردم و هم زبان گویای حاکمیت اسلامی است و فلسفه خطبه‌های آن هم بیان مسائل جامعه و آگاه کردن مردم است.
باقری، همچنین با گرامیداشت سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد و یاد و خاطره رزمندگان و شهدای گرانقدر این عملیات گفت: بعد از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ توسط ایران عراق که عملا دستش برای تهاجم دوباره به ایران بسته شده بود این بار منافقین وطن فروش با حمایت‌های آمریکای جنایتکار به کشورمان هجوم آورند و پس از جنایت‌های فراوان در اسلام آباد در منطقه‌ای که به نام مرصاد مشهور شد توسط رزمندگان اسلام زمینگیر شده و به هلاکت رسیدند.
وی با گرامیداشت هشتم مرداد سالروز ارتحال اسوه اخلاق و تقوا حضرت آیت الله مشکینی گفت: آیت الله مشکینی افتخار استان اردبیل، مرد اخلاق و سیاست بود و در نهایت ساده زیستی زندگی می‌کرد. وی سال‌های زیادی از عمر خود را در اقامه نماز جمعه و هدایت طلاب و مردم صرف کرد و همیشه پشتیبان انقلاب و ولایت فقیه بود.
باقری با گرامیداشت نهم مرداد روز اهدای خون، همگان را به این عمل خداپسندانه تشویق کرد و گفت:‌ای بسا یک واحد خون اهدایی شما بتواند جان یک مریض را نجات دهد و زندگی دوباره به او ببخشد و به درستی اهدای خون، اهدای زندگی است.
وی در پایان با اشاره به تهدید ترامپ در پاسخ به بیانات رئیس جمهور محترم کشورمان که گفته بود: «اگر نفت ایران صادر نشود، نفت منطقه صادر نخواهد شد.» گفت: رئیس جمهور آمریکا واقعاً ایران را نشناخته است، ایران بیشه شیران است. هر ایرانی برای خود شیرمردی در میدان مبارزه است. بهتر است آمریکایی‌ها از شکست هایشان در منطقه عبرت بگیرند. چرا که در این نبرد‌های غیر مستقیم با ایران چیزی جز شکست و خواری نصیبشان نشده است. پس وای به روزی که بخواهند مستقیم وارد مبارزه با ایران شوند چرا که آن وقت معادله قدرت نه تنها در منطقه بلکه در دنیا عوض خواهد شد و ایران ابرقدرت شماره یک جهان خواهد بود.
انتهای پیام

captcha