برترین‎های قرآنی استان قم معرفی و تجلیل شدند
کد خبر: 3734046
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲

برترین‎های قرآنی استان قم معرفی و تجلیل شدند

گروه فعالیت‎های قرآنی ــ برترین‎های قرآنی استان قم در مراسم اختتامیه چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم (بخش استانی) اوقاف و امورخیریه استان قم با حضور آیت‎الله خاتمی تجلیل شدند.

برترین‎های قرآنی استان قم معرفی و تجلیل شدندبه گزارش ایکنا از قم، مراسم اختتامیه چهل ویکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قم، عصر امروز 6 خردادماه در مجتمع فرهنگی امامزاده سیدعلی(ع) و با حضور شخصیت های ملی و استانی و متسابقین رشته های مختلف برگزار شد.
در ابتدای این مراسم سید حمید مقدسی نفر اول بخش قرائت این مسابقات، مراسم را با قرائت و لحن خوش خود آغاز کرد؛ در ادامه مراسم نیز حجت الاسلام محمدعلی شریعتی نفر اول مسابقات در بخش حفظ کل قرآن به اجرای برنامه ترتیل خوانی از حفظ پرداخت.
پس از سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسینی مقدم مدیرکل اوقاف استان قم و آیت الله سید احمد خاتمی عضو هیئت رئیس مجلس خبرگان رهبری نفرات برتر این مسابقات تجلیل شدند.
در پایان این مراسم از نفر اول بخش حفظ قرآن کریم محمد علی شریعتی ،سیدعلی حسینی نفر اول حفظ 20 جزء، مرتضی اسماعیلی در حفظ 10 جزء و حسین روحی نفر اول حفظ 5 جزء تجلیل شد.
در رشته قرائت سید حمیدرضا مقدسی به مقام اول این مسابقات دست یافت و در بخش ترتیل نیز سید صادق کاظمی به عنوان نفر اول مسابقات انتخاب شد که از وی نیز در این مراسم تجلیل شد؛ همچنین در رشته اذان این مسابقات کریم بیانی به عنوان نفر اول انتخاب شد؛ در رشته دعاخوانی سید مرتضی شریفی عنوان اول مسابقات را به خود اختصاص داد که از آنها تجلیل شد.
در رشته تفسیر حجت الاسلام حسین یزدانی به عنوان نفر اول مسابقات انتخاب شد؛ در رشته حفظ موضوعی قرآن کریم نیز مهدی قاسمی به عنوان نفر اول مسابقات برگزیده شد.
در بخش خواهران در بخش حفظ کل قران کریم مهدیه شکوری به مقام اول این مسابقات دست یافت؛ فاطمه حسینی در حفظ 20 جز در بخش حفظ 10 جزء اعظم صادقی ورجانی و در حفظ 5 جز زینب سادات شریفی به مقام های برتر دست یافتند.
در بخش قرائت تحقیق نرگس عینی پور به مقام اول این مسابقات دست یافت؛ خدیجه دیاری بیدگلی نیز در رشته ترتیل به مقام نخست رسید؛ همچنین در بخش معارف حدیث مهری شکروی زاده رتبه نخست را به خود اختصاص داد و زینب باقرنژاد در بحش حفظ حدیث به مقام اول رسید.
انتهای پیام

captcha