جانبازان هشت سال دفاع مقدس پرچمدار عزت و افتخار انقلاب هستند
کد خبر: 3734053
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۱
مدیرکل بنیاد شهید گیلان:

جانبازان هشت سال دفاع مقدس پرچمدار عزت و افتخار انقلاب هستند

گروه اجتماعی- پاکاری گفت: جانبازان هشت سال دفاع مقدس با رشادت تمام و صبر و حلم خود پرچمدار و نماینده عزت و افتخار تمام انقلاب هستند.

به گزارش ایکنا از گیلان، عبدالله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان امروز، 6 مرداد در دیدار با جمشید میراب نژاد، جانباز 70 درصد صومعه سرایی، اظهار کرد: شهدا و جانبازان، از تمام هستی خود گذشتند تا کشور، انقلاب اسلامی و دین اسلام حفظ شود؛ بنابراین هر مسئولی در جمهوری اسلامی ایران باید خودش را وامدار آنها بداند.

وی دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان را برای مسئولان یک افتخار دانست و افزود: شاید مهمترین کاری که یک مسئول می تواند انجام دهد، عمل صحیح به وظایفی است که بر عهده دارد، زیرا شهدا، ایثارگران، جانبازان و خانواده های آنها خوشحال خواهند بود؛ چراکه فکر می کنند راهی را که انتخاب کرده اند، گم نشده و ادامه دارد.

این مقام مسئول، با بیان اینکه انقلاب اسلامی در حیات طیبه همواره به فرزندان رشید خود در عرصه ایثار، جهاد و شهادت می‌بالد، خاطرنشان کرد: در این بین جانبازان هشت سال دفاع مقدس با رشادت تمام و صبر و حلم خود پرچمدار و نماینده این عزت و افتخار تمام هستند.

مدیرکل بنیاد شهید گیلان تصریح کرد: امروز در سنگر دفاع از انقلاب اسلامی ما باید قدردان مجاهدت جانبازان باشیم که بنا به مصلحت الهی در هشت سال دفاع مقدس به درجه رفیع جانبازی در راه اسلام و قرآن دست یافتند و سال‌هاست که با همراهی خانواده‌ خود همچنان به عهد و پیمانی که با شهدا بسته‌اند پایبندند.

پاکاری، در پایان خانواده های شهدا و ایثارگران را سرمایه های انقلاب اسلامی دانست و یادآور شد: وجود این عزیزان، همیشه برای ما مایه افتخار و مباهات است.

انتهای پیام

captcha