بانک اطلاعاتی بیماران خاص سمنان تهیه می‌شود
کد خبر: 3734074
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۹

بانک اطلاعاتی بیماران خاص سمنان تهیه می‌شود

گروه اجتماعی- فرماندار سمنان از تهیه بانک اطلاعاتی بیماران خاص شهرستان خبر داد و گفت: این طرح با همکاری دستگاه‌های بیمه‌گر و انجمن‌های فعال در حوزه سلامت اجرا می‌شود.

به گزارش ایکنا از سمنان به نقل از خبرگزاری مهر عباس دانایی،فرماندار سمنان عصر روز گذشته 6 مرداد در نشست کارگروه ارتقای امنیت اجتماعی سمنان که به میزبانی فرمانداری برگزار شد، با بیان اینکه بانک اطلاعاتی بیماران خاص شهرستان تهیه می‌شود، اظهار کرد: دستگاه‌های بیمه‌گر، سمن‌های مردمی و انجمن‌های فعال درزمینهٔ بیماران خاص با همراهی بهزیستی، کمیته امداد و دانشگاه علوم پزشکی در اجرای این طرح یاری‌رسانی خواهند کرد.

وی افزود: ایجاد بانک اطلاعاتی به ارتقای خدمات و هدفمند کردن آن‌ها برای بیماران خاص در سمنان مفید خواهد بود و لذا نهادهای ذی‌ربط پیگیر اجرای این طرح در سال۹۷ هستند.

فرماندار سمنان اطلاعات را پایه برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری دانست و افزود: بانک اطلاعات به ما کمک می‌کند تا با شناخت بیماران خاص بتوانیم خدمات هدفمندتری به آن‌ها ارائه دهیم.

دانایی در دیگر بخش سخنان خود از شناسایی ۲۹۳ بیمار ام‌اس در سمنان خبر داد و بیان کرد: ۲۱۱ بیمار ام‌اس شهرستان زن و مابقی مرد هستند که در این راستا ارائه خدمات بسته حمایتی، آموزشی، معیشتی و ... به بیماران ام اس شهرستان سمنان با همراهی دستگاه های ذی ربط یکی از اقداماتی است که برای این بیماران در دستور کار قرار دارد. انتهای پیام

captcha