لرستان میزبان اجلاس بین‌المللی پیرغلامان و خادمان حسینی
کد خبر: 3734092
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷

لرستان میزبان اجلاس بین‌المللی پیرغلامان و خادمان حسینی

گروه فرهنگی ـ نماینده ولی‎فقیه در لرستان خواستار برپایی نمایشگاه عاشورایی از نمادهای عزاداری مردم لرستان در برگزاری اجلاس بین‌المللی پیرغلامان شد و گفت: برگزاری این اجلاس به میزبانی لرستان برای جهانی‌سازی نهضت عاشورا اقدامی ارزشمند است و می‌توان در معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های لرستان نیز تلاش کرد.

لرستان میزبان اجلاس بین‌المللی پیرغلامان و خادمان حسینی

به گزارش ایکنا از لرستان، در جلسه هماهنگی برگزاری اجلاس بین‌المللی پیرغلامان و خادمان حسینی که شنبه، ششم مردادماه به‌منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر این اجلاس  در خرم‎آباد برگزارش شد، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‎فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد با بیان این‌که برگزاری این اجلاس به میزبانی لرستان برای جهانی‌سازی نهضت عاشورا اقدامی ارزشمند است، گفت: با برگزاری این همایش می‌توان در معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های لرستان نیز به مهمانان تلاش کرد.
وی با اشاره به این‌که لرستان تجربیات مثبت و روشنی در برگزاری همایش‌های مشابه نظیر اجلاس نماز و بزرگداشت آیت‌الله کمالوند داشته است، اضافه کرد: باید همه تلاش کنیم تا این همایش بین‌المللی به بهترین شکل ممکن برگزار شود.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان خواستار ایجاد نمایشگاه عاشورایی از نمادهای عزاداری مردم لرستان هنگام برگزاری این اجلاس شد.
سید موسی خادمی، استاندار لرستان نیز ضمن تاکید بر برگزاری آبرومندانه اجلاس بین‌المللی پیرغلامان گفت: در صورت تامین اعتبار لازم با کمک نیروهای بومی استان و با برنامه‎ریزی دقیق می‎توان اجلاس را به بهترین شکل ممکن اجرا کرد.

انتهای پیام

captcha