ولایت و امامت رمز پیروزی انقلاب اسلامی است
کد خبر: 3734107
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹
ابوحمزه:

ولایت و امامت رمز پیروزی انقلاب اسلامی است

گروه سیاست و اقتصاد - فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ولایت و امامت را رمز پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: هیچ قدرتی توان ندارد به جمهوری اسلامی ضربه بزند مگر اینکه در این سه محور و اصل ضعفی برای ما به وجود آید.

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار غلامعلی ابوحمزه، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان دیروز شنبه، 6 مرداد در مراسم آغاز ساخت ۷۴۶ واحد مسکونی مددجوی کمیته امداد در استان با اشاره به نقش مردم در انقلاب اسلامی و نقش مسئولان نسبت به مردم گفت: انقلاب اسلامی بر سه پایه اساسی اسلام، امامت و امت استوار است و محور ارتباط امت با اسلام، امامت و ولایت است.
وی ولایت و امامت را رمز پیروزی انقلاب عنوان کرد و افزود: هیچ قدرتی توان ندارد به جمهوری اسلامی ضربه بزند مگر اینکه در این سه محور و اصل ضعفی برای ما به وجود آید.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: تأکید رهبر معظم انقلاب بر این است که یک‌هزار نقطه در کشور آباد شود، بنابراین سپاه کار خود را از سال ۷۹ آغاز کرد و در این مدت به دنبال پیاده‌سازی منویات رهبر انقلاب در سراسر کشور است.
ابوحمزه با بیان اینکه ما مشکلات داریم اما هزاران نقطه قوت نیز داریم، چرا بعضی به دنبال طرح موارد منفی هستند تا انقلاب را زیر سوال ببرند؟ تصریح کرد: به دلیل هزاران توفیق جمهوری اسلامی است که آمریکا به دست و پا افتاده و مدام لجن‌پراکنی می‌کند و نباید تحت تاثیر القائات دشمن قرار بگیریم و در زمین آنها باورهای خودمان را ترسیم کنیم.
وی با اشاره به اینکه سپاه ثارالله با هماهنگی مسئولان در استان کرمان در عرصه‌های خدمات‌دهی و محرومیت‌زدایی و حل مشکلات مردم وارد شده است، تصریح کرد: قرارگاه خاتم‌الانبیاء ۱۰ هزار میلیارد تومان در عرصه‌های مختلف در استان کرمان سرمایه‌گذاری کرده است و سپاه ثارالله ۲۰۰ واحد مسکونی در منطقه کوهبنان عهده‌دار شده که عمده آنها مردم محروم و مستضعف هستند.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: سه دهستان در ریگان، شهداد و عنبرآباد در قرارگاه پیشرفت آبادانی با بیش از ۷۰ روستا در دستور کار است و در بحث اقتصاد مقاومتی و کمک به محرومیت‌زدایی به میزان ۳۰ تا ۴۰ میلیارد تومان در مجموع مناطق محروم کار در حال انجام است.
ابوحمزه با بیان اینکه ساخت ۷۴۶ مسکن مددجوی کمیته امداد را با افتخار انجام می‌دهیم، اظهارکرد: در برابر تحریم اقتصادی دشمن می‌ایستیم و نمی‌گذاریم مردم فشار را تحمل کنند و وظیفه سپاه دفاع از انقلاب و ارزش‌های اسلامی و محور انقلاب یعنی مردم هستند.
وی با تأکید بر اینکه در هر عرصه‌ای نیاز باشد و رهبری حکم کنند هستیم و همه بسبجیان و سپاه وارد صحنه می‌شوند، عنوان کرد: در صحنه به آمریکا تفهیم می‌کنیم که قدرت انقلاب اسلام چیست، سپاه و بسیج آماده هستند تا به همه دستگاه‌ها کمک کنند، همه مشکلات استان را می‌توانیم با مدیریت جهادی و انقلابی حل کنیم.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه سپاه مانند برخی دستگاه‌ها نیست که اگر بودجه نبود کاری را انجام ندهد، اظهارکرد: در احداث مسکن مددجویان یک ریال هم برای سپاه نمی‌خواهیم و برای ما مهم رضایت خدا و شادمانی دل مردم محروم است.
انتهای پیام

captcha