جذب پیش‌دبستانی در مؤسسات قرآنی مانعی ندارد
کد خبر: 3734291
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۲

جذب پیش‌دبستانی در مؤسسات قرآنی مانعی ندارد

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیر عامل اتحادیه قرآنی مازندران گفت: مؤسسات قرآنی در سال جاری برای جذب پیش دبستانی مشکلی ندارند.

 جذب پیش دبستانی در موسسات قرآنی مانعی ندارد

عباس جانباز، مدیرعامل اتحادیه قرآنی مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: مؤسسات قرآنی که دانش‌آموزان پیش‌دبستانی دارند در سال جاری با مراجعه به سایت www.mosharekatha.ir  گزینه سامانه‌ها آموزش پیش دبستانی  مراجعه و ثبت نام و کد رهگیری اخذ کنند.

وی با بیان اینکه اخذ کد رهگیری به منزله مجوز موقت یکساله تلقی می‌شود، افزود: مؤسسات موظف هستند برای دریافت مجور فعالیت دائم به شورای نظارت مناطق آموزش و پرورش محل استقرار واحد آموزشی مراجعه  و نسبت به تکمیل پرونده اقدام کنند.

جانباز با بیان اینکه مؤسسات قرآنی در سال جاری برای جذب پیش دبستانی مشکلی ندارند، تصریح کرد: موسسات قرآنی به زحمت خودشان را اداره می‌کنند و باید برای ادامه حیات این موسسات حمایت‌های و برنامه‌های مناسبی ارائه کرد و نگاه جدی‌تری به موسسات شود.

وی ادامه داد: مکانی که سال‌ها با نام موسسه قرآنی فعالیت داشته در بین مردم جایگاه خاصی دارد و تعطیلی این موسسات در جامعه آسیب‌زا و پیامد خوبی ندارد.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی مازندران گفت: از دهم خرداد ماه اعضای اتحادیه مسئولیت مدیر عاملی را به اینجانب سپردند که شایسته است از تلاش‌های بهروز کریم نژاد مدیر عامل سابق اتحادیه قرآنی تشکر کنم.

انتهای پیام

captcha