با نگاه برون سازمانی به دنبال شناسایی نقاط قوت و پتانسیل‌های جهاددانشگاهی هستیم
کد خبر: 3734298
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴

با نگاه برون سازمانی به دنبال شناسایی نقاط قوت و پتانسیل‌های جهاددانشگاهی هستیم

گروه اجتماعی- مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی جهاددانشگاهی گفت: در ارزیابی برنامه ششم توسعه واحد‌های جهاددانشگاهی، با نگاه برون سازمانی به دنبال شناسایی نقاط قوت و پتانسیل‌های بالقوه جهت توسعه فعالیت‌ها هستیم.

با نگاه برون سازمانی به دنبال شناسایی نقاط قوت و پتانسیل‌های جهاددانشگاهی هستیمبه گزارش ایکنا از اردبیل، دکتر فرنوش باقری، مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی جهاددانشگاهی، روزگذشته ششم مردادماه در جریان ارزیابی اهداف و برنامه‌های عملیاتی سال ۱۳۹۶ واحد اردبیل با بیان این مطلب در شورای معاونان و مدیران جهاددانشگاهی اردبیل افزود: این ارزیابی‌ها با هدف نظارت بر فرآیند برنامه‌ریزی و کنترل و مدیریت راهبردی در جهت تحقق برنامه‌های ششم توسعه و اجرای صحیح آن انجام می‌گیرد.
وی اضافه کرد: بعد از پایان ارزیابی که در طول سه ماه انجام خواهد شد، واحد‌های جهاددانشگاهی بر اساس میزان دستیابی به برنامه‌های پیش‌بینی شده رتبه‌بندی خواهند شد و برنامه‌هایی که نیاز به بازنگری و بررسی بیشتر دارد در شورای معاونین جهاددانشگاهی مطرح خواهد شد تا راهکار‌های جدیدی برای دستیابی به آن‌ها پیشنهاد گردد.
مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی جهاددانشگاهی، خودارزیابی انجام گرفته توسط جهاددانشگاهی استان اردبیل برای بررسی میزان پیشرفت اهداف و برنامه‌های عملیاتی خود را قابل تقدیر دانست و ادامه داد: این امر روند ارزیابی را تسهیل کرد و باعث گردید کار ارزیابی در زمان کمتری صورت گیرد.
باقری با اشاره به ظرفیت‌های خوب استان اردبیل برای توسعه فعالیت‌های جهاددانشگاهی خاطرنشان کرد: اردبیل، ظرفیت آموزشی خوبی برای فعالیت در حوزه پزشکی دارد و جهاددانشگاهی با برگزاری دوره‌های تخصصی در این زمینه، کارنامه موفقی از خود نشان داده است.
وی ارزیابی عملکرد حوزه آموزش واحد اردبیل در سال گذشته را مناسب و مطابق با اهداف و برنامه‌های پیش بینی شده عنوان کرد و ادامه داد: در استان اردبیل برنامه‌های آموزشی عملیاتی و تحقق یافته و ۱۳ درصد نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت داشته است.
مهران اوچی اردبیلی، رئیس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل، نیز در این جلسه نتایج ارزیابی را چراغ راه برای اجرایی کردن برنامه‌ها و پیشبرد اهداف این نهاد انقلابی عنوان کرد و افزود: با روحیه جهادی و تلاش همکاران، برای تحقق اهداف و برنامه‌های معاونت‌های این واحد مصمم هستیم.
اوچی اردبیلی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم فعالیت‌های جهاددانشگاهی اردبیل در راستای اهداف و برنامه‌های پیش‌بینی شده حرکت کند تا نتایج حاصل از آن، در شأن و منزلت این نهاد انقلابی باشد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر جهاددانشگاهی واحد اردبیل به دنبال برنامه‌های مأموریت محور مورد نیاز استان است تصریح کرد: امسال در راستای توسعه خدمات آموزشی جهاددانشگاهی در استان، مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت شماره ۳ را در اردبیل راه‌اندازی کردیم و در حال حاضر نیز به دنبال ایجاد شعبه این نهاد در شهرستان‌های تابعه استان هستیم.
گفتنی است دکتر باقری، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی جهاددانشگاهی، از معاونت‌ها و مراکز علمی و کاربردی، آموزش تخصصی کوتاه‌مدت، درمان ناباروری قفقاز و رشد فناوری گیاهان دارویی، دفتر نمایندگی بانک سلول‌های بنیادی خون بند ناف و آزمایشگاه‌های کشت بافت و ژنتیک، بازدید و در جریان فعالیت‌های آن‌ها قرار گرفت.
انتهای پیام

captcha