برگزاری کارگاه‌های آموزش پیشگیری رشدمدار در هرمزگان
کد خبر: 3734363
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶

برگزاری کارگاه‌های آموزش پیشگیری رشدمدار در هرمزگان

گروه اجتماعی - مسئول اداره فرهنگی، اجتماعی معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان هرمزگان گفت: کارگاه‌های آموزشی مدرسان خانواده با عنوان پیشگیری رشدمدار با موضوع آموزش ۲۳ مهارت جهت تربیت فرند سالم، خودکنترل و اجتماعی در بندرعباس آغاز شد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، «مجاهدی»، مسئول اداره فرهنگی، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری هرمزگان، در رابطه با تفاهم‌نامه منعقدشده با اداره کل فرهنگی و اجتماعی و پیشگیری، اظهار کرد: مطابق با این تفاهم‌نامه که در نتیجه برگزاری جلسات مشترک با حضور مسئولین انجمن اولیاء و مربیان استان در دفتر معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان هرمزگان و نهایی‌‎سازی لیست شرکت‌کنندگان منعقد شد، کارگاه‌هایی با شاخص‌های ابلاغی در حال برگزاری است.

وی ضمن تأکید بر اینکه دوره‌های آموزشی مذکور به‌صورت کارگاهی و با تشکیل گروه‌های سی نفرِه انجام می‌شود، بیان کرد: تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید و بر اساس برنامه زمان‌بندی‌شده تمامی مدرسان آموزش خانواده آموزش‌وپرورش استان هرمزگان در کارگاه‌های مذکور شرکت خواهند کرد.

مسئول اداره فرهنگی، اجتماعی معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان هرمزگان تأکید کرد: پس از ارزیابی و رتبه‌بندی شرکت‌کنندگان، کارگاه‌های آموزش والدین در مدارس سراسر استان با حضور مربیان آموزش‌دیده، برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha