پیاده راه چهارباغ عباسی تکمیل می‌شود
کد خبر: 3734398
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۵
تا پایان مردادماه؛

پیاده راه چهارباغ عباسی تکمیل می‌شود

گروه اجتماعی- مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان از اتمام پروژه پیاده راه‌سازی چهارباغ عباسی تا پایان نردادماه سال جاری خبر داد.

 پیاده راه چهارباغ عباسی تکمیل می‌شود

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از شهرداری اصفهان، حسین جعفری اظهار کرد: پروژه پیاده راه‌سازی چهارباغ عباسی یکی از پروژه‌های ارزشمند در حوزه دولتخانه صفوی و بافت تاریخی مرکزی شهر است که تا پایان مردادماه سال جاری به اتمام می‌رسد.
وی افزود: در حال حاضر خاکبرداری محور میانی چهارباغ عباسی در حال انجام است تا پس از جشنواره کودک، احیای آب‌نماها و حوض‌ها در مسیر یک کیلومتری چهارباغ عباسی حدفاصل میدان امام حسین(ع) تا میدان انقلاب اجرا و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در محور میانی چهارباغ عباسی، حوض‌ها و آب‌نماهای قدیمی احداث و محور گردشگری چهارباغ عباسی در چند فاز اجرایی به شکل قدیمی خود احیا می‌شود، گفت: طبق برنامه زمان‌بندی پیش‌بینی شده، مسیر پیاده راه چهارباغ عباسی تا پایان مردادماه به اتمام خواهد رسید.
وی تصریح کرد: در حال حاضر چهارباغ عباسی به طور کامل مسدود شده و تنها خودروهای خدماتی که در بخش‌های مختلف امور اجرایی چهارباغ را انجام می‌دهند، حق ورود به این محدوده را دارند.
انتهای پیام

captcha