اجرای طرح «آسمانی‌ها» در ۵۱۲ کانون مساجد کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3734724
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵

اجرای طرح «آسمانی‌ها» در ۵۱۲ کانون مساجد کهگیلویه و بویراحمد

گروه فرهنگی ـ رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح تابستانی اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان با عنوان «آسمانی‌ها» در ۵۱۲ کانون برگزار می‌شود.

اجرای طرح «آسمانی‌ها» در ۵۱۲ کانون فرهنگی و هنری کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از شبستان، حجت‌الاسلام رضا قاسمی، رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، هشتم مردادماه اظهار کرد: همه ساله طرح اوقات فراغت در ایام تابستان در کانون‌‌های مساجد استان برگزار می‌‌شود.
وی با اشاره به اینکه طرح اوقات فراغت در کانون‌‌های مساجد استان آغاز شده، افزود: این طرح از تیرماه آغاز و تا شهریورماه در کانون‌های فرهنگی مساجد استان ادامه دارد.
رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: اوقات فراغت بهترین فرصت برای ایجاد بستری مناسب و جذب حداکثری جوانان و نوجوانان به برنامه‌های کانون‌های فرهنگی مساجد است.
حجت‌الاسلام قاسمی بیان کرد: این امر با برنامه ریزی جامع و دقیق، استفاده از تمام ظرفیت‌ها، تنوع بخشی به فعالیت‌ها و برنامه‌ها و اهتمام نسبت به اجرای فعالیت‌های شادی آفرین و نشاط آور در پرتو آموزه‌های دینی محقق می‌شود.
وی ابراز کرد: توجه جدی به شعار سال در برنامه ریزی‌های اوقات فراغت و ترویج و ارتقای سطح معلومات و دانش دینی مخاطبان در موضوعات قرآنی، اعتقادی، اخلاقی و اهتمام مضاعف به بزرگداشت مناسبت‌های مذهبی و مقارن با ایام اوقات فراغت از جمله وظایف این ستاد است.
رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد خانواده محور بودن را ویژگی خاص برنامه‌های کانون‌ها در سال جاری دانست و ادامه داد: در همین راستا برنامه‌های فعالیت گروهی، تربیتی، آموزشی و نشاطی برای همه اعضای خانواده پیش بینی می‌شود.
حجت‌الاسلام قاسمی با بیان اینکه شبکه‌ای شدن برنامه‌ها یکی دیگر از اقداماتی است که در برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت سال جاری مورد توجه قرار می‌گیرد، اضافه کرد: برای برگزاری هرچه بهتر و کارآمدتر برنامه‌های اوقات فراغت امسال این برنامه در دستور کار قرار دارد.
وی یادآور شد: با توجه به اینکه ملاک تایید برنامه‌های کانون‌های فرهنگی و هنری تنها سامانه سجا است، باید برای ثبت نام در طرح آسمانی‌ها فقط از طریق این سامانه اقدام کرد.
انتهای پیام

captcha