تجلیل از مکبرین نوجوان کانون‌های مساجد خرم‌دره
کد خبر: 3734760
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵
داودبیگی خبر داد:

تجلیل از مکبرین نوجوان کانون‌های مساجد خرم‌دره

گروه فعالیت‌های قرآنی - سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌دره گفت: از مکبرین نوجوان کانون فرهنگی و هنری برخی از مساجد شهرستان تجلیل شد.

تجلیل از مکبرین نوجوان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در خرم‌دره
به گزارش ایکنا، از زنجان، ایرج داودبیگی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌دره در حاشیه‌ تجلیل از مکبرین جوان و نوجوان کانون‌ حاتم این شهرستان، اظهار کرد: این تجلیل‌ها با هدف ایجاد انگیزه بیشتر در نوجوانان برای گرایش به سمت آموزه‌های دینی و ترویج و توسعه آیین‌ها و مناسک دینی مذهبی برگزار شد .

وی تصریح کرد: طی این مراسم از 4 مکبر نوجوان محمد صالح جعفری، امیرعباس عباسی، ابوالفضل مردانی و امیرحسین مردانی با اهدای جوایز و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

داود بیگی از فعالیت ۲۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در شهرستان خرم‌دره خبر داد و یادآور شد: از این تعداد ۹ کانون در مناطق روستایی و ۱۱ کانون نیز در شهر خرم‌دره مشغول فعالیت هستند.

وی با تاکید بر ضرورت انجام اقدامات منسجم برای جذب جوانان به مساجد، عنوان کرد: مساجد کانون مبارزه با تهاجمات فرهنگی هستند.

این مسئول یادآور شد: کانون‌های فرهنگی هنری نیز به سهم خود نقش موثری در حوزه فرهنگ شهرستان ایفا می‌کنند و با توجه به کارکردهای مثبت این کانون‌ها باید توجه جدی به آنها وجود داشته باشد‌.
 
انتهای پیام
captcha