یک هفته به نام جهاددانشگاهی نام‎گذاری شود
کد خبر: 3734765
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹

یک هفته به نام جهاددانشگاهی نام‎گذاری شود

گروه اجتماعی - معاون سیاسی امنیتی استاندار قم اظهارکرد: جهاددانشگاهی از رویش های اصیل انقلاب اسلامی است و باید یک هفته به نام جهاددانشگاهی نام گذاری شود.

یک هفته باید به نام جهاددانشگاهی نام‎گذاری شود سیدمحمدرضا هاشمی، در گفت و گو با ایکنا از قم، گفت: جهاددانشگاهی از رویش های اصیل انقلاب اسلامی است.

وی افزود: پس از انقلاب اسلامی و در سال 59 امام راحل چند نهاد مهم و حیاتی را در نظام اسلامی بنیانگذاری کردند که از جمله آنها می توان به کمیته امداد، سپاه، سازمان تبلیغات و جهاددانشگاهی اشاره کرد که این نهادها امروز به فعالترین و مهمترین بخش های کشور با ماموریت های ویژه مبدل شده اند.

هاشمی اظهار کرد: جهاددانشگاهی در همه عرصه ها فعال شد و در زمان جنگ و پس از جنگ در حوزه های بسیار سنگینی وارد عمل شد که خوشبختانه در همه این عرصه ها سربلند بود و خدمات بزرگی را نیز به کشور ارائه کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم بیان کرد: به جای یک روز باید یک هفته به نام جهاددانشگاهی نامگذاری شود زیرا ارزش و اهمیت این جایگاه و این نهاد باید برای همه معلوم شود و در این هفته نیز باید ضمن ارایه دستاوردهای جهاددانشگاهی به توسعه روحیه جهادی در جامعه بکوشیم.

وی گفت: خوشبختانه جهاددانشگاهی در قم یکی از نهادهای بسیار فعال و مهم و اثرگذار این استان بوده است و با توجه به اینکه بخشی از فعالیت های این نهاد را در مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری مشاهده کردیم، این مساله دوباره ثابت شد.

هاشمی اظهار کرد: اصلا در بدو ورود به قم و در این مسئولیت تصور وجود چنین مرکز مجهز و پیشرفته ای را در قم نداشتم و خوشحالم که این مرکز در قم توسط جهاددانشگاهی ساخته شده است و مشکلات بسیاری را از بیماران حل می کند؛ واقعا از این فعالیت ها لذت بردم.

وی با اشاره به مشکلات عدیده بحث نازایی گفت: این مشکل، یکی از مهمترین مشکلاتی است که باعث افزایش نرخ طلاق شده است و قطعا چنین نهادهایی می توانند علاوه بر ارایه خدمات سطح بالای درمانی امید را به بسیاری از خانواده های ایرانی تقدیم کنند.

هاشمی تصریح کرد: جهاددانشگاهی در قم ماموریت های مختلفی را به عهده گرفته است که است که ضمن قول مساعد برای حمایت از چنین مجموعه هایی به جای کمک های دولتی به کمک دولت و جامعه آمده اند و با تلاش خود سنگ های بزرگی را از جلوی پای جامعه برداشته اند امیدواریم که این تلاش ها روز افزون شده و شاهد موفقیت های این مرکز در تمام عرصه ها باشیم.

انتهای پیام

 

captcha