کمک به آموزش و پرورش در برپایی نماز جماعت
کد خبر: 3734833
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷

کمک به آموزش و پرورش در برپایی نماز جماعت

گروه فرهنگی - مدیر ستاد اقامه نماز گفت: فعالیت‌های ستاد اقامه نماز با همدلی مدیران دستگاه‌های اجرایی و حمایت مسئولین محقق می‌شود و همه باید به آموزش و پرورش در برپایی نماز جماعت کمک کنند.

کمک به آموزش و پرورش در برپایی نماز جماعت
به گزارش ایکنا از قم، محمد‌ خامه‌یار 9 مرداد در دیدار با رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار کرد: همه باید به آموزش و پرورش در برگزاری نماز جماعت در مدارس کمک کنیم و از وجود روحانیان بهره بگیریم.
مدیر ستاد اقامه نماز استان با اشاره به فعالیت‌های این ستاد در ترویج فرهنگ نماز و اقدامات مرکز تخصصی نماز را در تولید محتوا، تربیت مربی و اساتید، کاری ارزنده و در خور شأن دانست و خواستار حمایت حوزه علمیه از این مرکز شد.
وی با اشاره به ایجاد نهضت مسجد‌سازی در کشور توسط حاج آقا قرائتی گفت: مجمع خیرین مسجد‌ساز در صدد پر کردن خلاء‌های موجود است و در هر نقطه‌ای از کشور که کمبود مسجد احساس شود با کمک خیرین اقدام به ساخت مسجد می‌کند.
دبیر مجمع خیرین مسجد‌ساز قم گفت: با اقدامات صورت گرفته در روز‌های اخیر امیدواریم شاهد احداث چند مسجد بین راهی در محور‌های مختلف استان قم باشیم.
مدیر ستاد اقامه نماز با اشاره به برگزاری اجلاس‌های استانی و سراسری نماز در کشور گفت: همه دستگاه‌های اداری و نهاد‌های دولتی و غیر دولتی در برپایی این اجلاس خود را سهیم بدانند و اجلاس سال جاری را با رویکرد به شیوه‌های دعوت به نماز مورد توجه قرار دهند.
وی اظهار داشت: باید در مقابل کاهلی نماز در جامعه تلاش کرد، باید فعالیت‌ نماز را افزایش دهیم. باید از توان حوزه علمیه بیشتر استفاده کنیم و بهره ببریم. حوزه علمیه باید به آموزش و پرورش ما بیشتر کمک کند.
مدیر ستاد اقامه نماز گفت: ما باید به فرزندان خود در دوران تحصیلی که قدم به مدرسه می‌گذارند، توجه بیشتری داشته باشیم اینها امانت هستند و از این فرصت برای آشنایی آنان با نماز استفاده کنیم.
محمد خامه‌یار گفت: ما باید خلاء‌های موجود در آموزش و پرورش را پر کنیم. امید است که مشکل آموزش و پرورش قم با درایت رییس محترم جامعه مدرسین برطرف شود.
وی گفت: باید درصد حضور جمعیت نمازگزار در مساجد را افزایش دهیم و تعداد مساجد استان افزایش یابد.

انتهای پیام

captcha