برگزاری نشست آموزشی «معارف نماز» در اردبیل
کد خبر: 3734881
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱

برگزاری نشست آموزشی «معارف نماز» در اردبیل

گروه معارف- نشست آموزشی «معارف نماز» با رویکرد شیوه‌های دعوت به نماز در کانون انتظار سبز مسجد قائم (عج) در اردبیل برگزار شد.

برگزاری نشست آموزشی «معارف نماز» در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت الاسلام شیخ فروتن، استاد مرکز تخصصی نماز، روزگذشته هشتم مرداد ماه در نشست آموزشی «معارف نماز» با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ نماز در ایجاد زیرساخت‌های تربیتی مناسب بیان کرد: توجه به شخصیت افراد در این زمینه می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد که به همین منظور استفاده از رویکرد‌های شیوه‌های دعوت به نماز در دستور کار قرار گرفته است.
فروتن تصریح کرد: رشد فکری کودکان و نوجوانان با پاسخ گویی به شبهات می‌تواند تاثیرگذاری بهتر و خروجی سریع تری داشته باشد که در این زمینه نیاز است در ارتباط با ارتقای مسئله فکری در جامعه برنامه ریزی‌های مدونی داشته باشیم تا بتوانیم به تمامی اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.
وی اظهار کرد: ترویج فرهنگ مطالعه در بین نسل امروزی از دیگر برنامه‌های اساسی است که بی شک می‌تواند در ارتقای زمینه‌های تربیتی نقش مهمی ایفا کند که این مسئله نیازمند اهتمام ویژه مسئولان و دستگاه‌های مرتبط است که باید این مسئله مورد توجه واقع شود.
انتهای پیام

captcha