تعالی فرهنگی؛ زیربنای دستیابی به زندگی ایده‌آل همراه با معنویت
کد خبر: 3734891
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴

تعالی فرهنگی؛ زیربنای دستیابی به زندگی ایده‌آل همراه با معنویت

گروه معارف - رئیس کل دادگستری استان اردبیل، گفت: تعالی فرهنگی لازمه رسیدن به یک زندگی ایده‌آل همراه با معنویت و درستی است که در این زمینه نباید از هیچ تلاشی دریغ شود.

تعالی فرهنگی؛ زیربنای دستیابی به زندگی ایده‌آل همراه با معنویت
به گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام محمدعلی قاصدی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل، روزگذشته هشتم مرداد ماه در مراسم تجلیل از بزرگان فرهنگی و دینی روستای ننه‌کران نمین با اشاره به اهمیت برقراری نظم در جامعه برای دستگاه قضائی استان گفت: در رأس قرار دادن عدالت برای انجام هر کاری در صورتی که مورد توجه آحاد جامعه قرار بگیرد بی‌شک دستاورد‌های بسیار مناسبی را به دنبال دارد.
وی ادامه داد: به لطف وجود شخصیت‌های برجسته و ارزشمندی در هر منطقه از استان شاهد حداقل آسیب‌های اجتماعی هستیم و این مسئله نشان از تاثیرگذاری وافر آنان در بین مردم است.
قاصدی با اشاره به این که باید از ظرفیت‌های چنین شخصیت‌های والایی در جامعه به نحو احسن استفاده شود بیان کرد: تعالی فرهنگی ملزومه رسیدن به یک زندگی ایده‌آل همراه با معنویت و درستی است که در این زمینه نباید از هیچ تلاشی دریغ شود بلکه باید توجه به فرهنگ و علم را بیش از هر مورد دیگری مورد توجه قرار دهیم.
رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به اهمیت برقراری نظم و امنیت در جامعه نیز تصریح کرد: دستگاه قضائی استان به دنبال ایجاد نظم و امنیت در جامعه است و در این راستا از گناه هیچ خاطی چشم‌پوشی نخواهد شد چرا که ضایع کردن حق دیگران موضوع ساده‌ای نیست و هر کس که در این زمینه اقدام اشتباهی انجام دهد باید جوابگو باشد.
قاصدی تصریح کرد: در راس قرار دادن عدالت برای انجام هر کاری در صو رتی که مورد توجه آحاد جامعه قرار بگیرد بی‌شک دستاورد‌های بسیار مناسبی را به دنبال خواهد داشت که این مسئله به نوبه خود بسیار حائز اهمیت است و انتظار ما از مسئولان این است که در ارتباط با اهمیت مسئله فرهنگ‌سازی مناسبی داشته باشند.
آیت‌الله موسوی ننه‌کرانی، نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری نیز در این مراسم بیان کرد: خوشبختانه جایگاه علم در جامعه مطلوب بوده و بزرگان دینی نیز به اهمیت این مسئله پرداخته‌اند که به همین منظور با ایجاد انسجام و یکپارچگی در بین آحاد جامعه در ارتقای سطح برنامه‌های فرهنگی اقدامات مناسبی انجام داده شود.
انتهای پیام

captcha