کمک بیش از یک میلیارد تومانی مردم کردستان در جشن گلریزان
کد خبر: 3734895
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷

کمک بیش از یک میلیارد تومانی مردم کردستان در جشن گلریزان

گروه اجتماعی- مدیرکل زندان‌های کردستان استان کردستان مبلغ جمع‌آوری شده در جشن‌های گلریزان امسال در استان را حدود یک میلیارد و 53 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: شهرستان سنندج با جمع آوری مبلغ 504 میلیون تومان در رتبه اول و شهرستان‌های سقز و بانه نیز به ترتیب با مبالغ 113 میلیون تومان و 100 میلیون تومان در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

به گزارش ایکنا از کردستان، اسحاق ابراهیمی، مدیرکل زندان‌های استان کردستان امروز، 9 مردادماه در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان، با تأکید بر نقش بسیار تأثیرگذار و بی‌بدیل صدا و سیما در افزایش کمک‌های خیرین در جشن گلریزان امسال، اظهار کرد: بدون شک، صدا و سیما نقش بسزایی در فرهنگ سازی امور نیک و خیرخواهانه در جامعه دارد که در این راستا و در جشن گلریزان امسال حمایت‌های این رسانه موجب شد تا شاهد افزایش 59 درصدی کمک‌های مردم نوع دوست در کردستان باشیم.
وی مبلغ جمع‌آوری شده در جشن‌های گلریزان امسال در استان را حدود یک میلیارد و 53 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: شهرستان سنندج با جمع آوری مبلغ 504 میلیون تومان در رتبه اول و شهرستان‌های سقز و بانه نیز به ترتیب با مبالغ 113 میلیون تومان و 100 میلیون تومان در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.
ابراهیمی با بیان این مطلب که مسئولان زندان‌های استان از تمامی امکانات و ظرفیت‌ها در مسیر کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد بهره می گیرن، عنوان کرد: با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شاهد دستاوردهای بسیار خوبی در حوزه زندانبانی اسلامی در کشور بودیم که متاسفانه به دلیل عدم اطلاع رسانی دقیق، دشمنان نظام همواره با نشر اکاذیب در فضای مجازی سعی داشته‌اند تا این دستاوردها را زیر سؤال ببرند اما خوشبختانه مردم هوشیار و آگاه استان هیچ گاه فریب این توطئه‌ها و نیرنگ‌ها را نخواهند خورد.
وی از افزایش تعداد زندانیان جرائم غیرعمد در استان بویژه در حوزه جرائم مالی خبر داد و اعلام کرد: در حال حاضر حدود 400 زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های استان تحمل حبس می‌کنند که 75 درصد از این جمعیت را بدهکاران مالی تشکیل می‌دهند.
محمدقاسم امان‌اللهی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان نیز ضمن حمایت از ستاد دیه استان گفت: با توجه به ظرفیت‌های بسیار خوبی که در صدا و سیمای استان وجود دارد لذا این مجموعه آمادگی خود را جهت تولید برنامه‌های مستند از دستاوردهای نظام در حوزه زندانبانی اسلامی اعلام می‌دارد.
وی یادآور شد: امروزه رسانه‌ها صرفاً یک ابزار خبر رسانی نیستند و در حال حاضر صدا و سیما در آگاه سازی، فرهنگ سازی و جهت دهی در تمام ابعاد زندگی افراد جامعه نقش برجسته‌ای دارد.
انتهای پیام

captcha