۱۳ مرداد؛ آغاز آزمون مرحله شهرستانی جشنواره قرآنی گل‌های محمدی(ص) در اراک
کد خبر: 3734917
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷

۱۳ مرداد؛ آغاز آزمون مرحله شهرستانی جشنواره قرآنی گل‌های محمدی(ص) در اراک

گروه فعالیت‌های قرآنی - آزمون مرحله شهرستانی پنجمین جشنواره قرآنی گل‌های محمدی (ص) و فاطمی (س) اراک از ۱۳ مرداد ماه آغاز و تا ۲۱ همین ماه ادامه دارد.

13مرداد؛ آغاز آزمون مرحله شهرستانی جشنواره قرآنی گل‌های محمدی(ص) در اراک

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آزمون مرحله شهرستانی پنجمین جشنواره قرآنی گل‌های محمدی(ص) و فاطمی(س) اراک از 13 مرداد ماه آغاز و تا 21 همین ماه ادامه دارد.
داوود تاجران، شهردار اراک، در این‌باره گفت: با توجه به اینکه جشنواره قرآنی گل‌های محمدی امسال برای اولین‌بار در اراک برگزار می‌شود آمار 2 هزار و 200 نفری ثبت‌نام‌شدگان نشان از رقابت سخت قرآنی در شهرستان دارد. از شهرستان 350 اثر هنری به دبیرخانه ارسال شده است.
وی تصریح کرد: دوره‌های آموزشی جشنواره قرآنی گل‌های محمدی و فاطمی در 20 مؤسسه قرآنی و دارالقرآن سطح شهرستان برگزار می‌شود، این دوره‌ها از نیمه‌دوم تیر‌ماه آغاز و تا پایان هفته ادامه دارد. آزمون مرحله شهرستانی نیز شنبه، 13مرداد آغاز و تا 21 همین ماه در فرهنگسرای شهر ادامه دارد.
تاجران زمان برگزاری مراسم اختتامیه را 29 مرداد اعلام کرد و افزود: در راستای برگزاری جشنواره دوره‌های آموزش سبک زندگی اسلامی ویژه والدین شرکت‌کنندگان با حضور دکتر فرهنگ برگزار شد. دومین کارگاه آموزشی نیز دوشنبه، 15 مرداد با حضور دکتر حسین اقبالی برگزار می‌شود.
انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha