نگاه هوشمندانه مقام معظم رهبری هجمه‌ها را بی‌اثر کرده است
کد خبر: 3735043
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۵
قیطاسوند:

نگاه هوشمندانه مقام معظم رهبری هجمه‌ها را بی‌اثر کرده است

گروه سیاست و اقتصاد - معاون نیروی انسانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: آمریکایی‌ها همواره به دنبال ایجاد جنگ روانی علیه ملت ایران هستند، اما نگاه هوشمندانه مقام معظم رهبری و حضور مردم این هجمه‌ها را بی‌اثر کرده است.

به گزارش ایکنا از کرمان، ناخدا یکم ستاد رحیم قیطاسوند، معاون نیروی انسانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیروز سه‌شنبه، 9 مرداد در همایش افسران و درجه‌داران پایگاه پشتیبانی ناوگان جنوب نیروی دریایی سیرجان با تأکید بر همدلی و اتحاد همه مردم و مسئولان گفت: تنها راه برون‌رفت از شرایط موجود تلاش مضاعف و همدلی مسئولان است.
وی افزود: برای خسته کردن دشمن باید از هیچ کوشش و همدلی فروگذار نبود و به دنیا ثابت کرد هرچه قدر هم استکبار بخواهد این ملت را از صحنه خارج کند هرگز نمی‌تواند.
معاون نیروی انسانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: آمریکایی‌ها همواره به دنبال ایجاد جنگ روانی علیه ملت ایران هستند، اما نگاه هوشمندانه مقام معظم رهبری و حضور مردم این هجمه‌ها را بی اثر کرده است.
قیطاسوند شهرستان سیرجان را دارای موقعیت ویژه پشتیبانی دریایی عنوان کرد و عنوان کرد: دو مرکز بزرگ نیروی دریایی ارتش در این شهرستان حائز اهمیت در تربیت نیروی انسانی دلاور و پشتیبانی لازم در همه مقاطع زمانی است.
وی از فرماندهان این دو مرکز و مسئولان شهرستان سیرجان در همدلی و وفاق در راستای سیاست‌های راهبردی نیروی دریایی قدردانی کرد و از ارتقای مرکز پشتیبانی دریایی سیرجان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
معاون نیروی انسانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: در ارتقاء این مرکز بخش عظیمی از امکانات لازم برای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی به مرکز پشتیبانی سیرجان واگذار می‌شود.
یادآور می‌شود، در این همایش از خدمات و تلاش‌های فرمانده پایگاه پشتیبانی ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش در سیرجان ناخدا شهرام منصوری‌مقدم تجلیل و امیر دریادار دوم افشین اسکندرزاده به عنوان فرمانده جدید این پایگاه معرفی شد.
انتهای پیام

captcha