جهاد‌دانشگاهی آذربایجان‌غربی جزء فعال‌ترین نهاد‌های خلاق استان به شمار می‌رود
کد خبر: 3735106
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳

جهاد‌دانشگاهی آذربایجان‌غربی جزء فعال‌ترین نهاد‌های خلاق استان به شمار می‌رود

گروه اجتماعی - رئیس شورای‌هماهنگی تبلیغات‌اسلامی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه جهاد‌دانشگاهی باهدف ترویج فرهنگ و دانش‌اسلامی تاکنون موفق عمل کرده‌است، گفت: جهاد‌دانشگاهی آذربایجان‌غربی جزء فعال‌ترین نهاد‌های خلاق استان به شمار می‌رود.

جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی جزء  فعال ترین نهاد های خلاق استان به شمار می رود

محسن شکرنیا رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در گفت و گو با ایکنا از آذربایجان غربی در خصوص سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی به فرمان امام خمینی (ره) در سال 59 افزود: هدف و وظیفه اصلی جهاد دانشگاهی ترویج فرهنگ و دانش اسلامی در جامعه و مقابله با غرب زدگی جوانان است که جهادگونه تاکنون در عرصه های مختلف پیشتاز و موفق بوده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی تصریح کرد: جهاد دانشگاهی بعد از جنگ پل میان دانشگاه و صنعت بوده و در این راستا خدمات زیادی را به بخش اقتصاد کشور کرده است.

وی با بیان اینکه طی سالهای اخیر جهاد دانشگاهی نیرو های متخصص و کارامدزیادی را در زمینه های مختلف علمی ، صنعتی و آموزشی برای کشور تربیت کرده است اظهار کرد: این نهاد انقلابی به عنوان یک نهاد کارامد و تاثیرگذار کار های تحقیقاتی بسیاری انجام داده و جزء فعال ترین نهاد های خلاق استان به شمار می رود.
وی با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی یک نهاد جوان گرا است اظهار کرد: بکار گیری جوانان به دلیل داشتن روحیه جهادی باعث رفع مشکلات اقتصادی جامعه و پیشرفت کشور خواهد شد.

شکرنیا درخصوص نقش خبرگزاری های ایسنا و ایکنا در خبرسانی و ترویج فرهنگ اطلاع رسانی افزود: این خبرگزاری ها به دلیل بکار گیری از نیروهای جوان دارای روحیه جهادی در راستای کمک به دشمن شناسی مردم یکی از رسانه های موفق کشوری هستند.

انتهای پیام

captcha