ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان در خوزستان آغاز شد
کد خبر: 3735134
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲

ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان در خوزستان آغاز شد

گروه اجتماعی ـ ثبت‌نام نوزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از هفتم مرداد آغاز شده است و تا چهاردهم این ماه ادامه دارد.

علیرضا میرسلیم مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اظهار کرد: ثبت‌نام نوزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از هفتم مرداد آغاز شده است و تا چهاردهم این ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: همه استادان و دانشجویان متاهل و مجرد و کارکنان دانشگاه‌ها می‌توانند در این دوره ثبت‌نام کنند. 15 مردادماه قرعه‌کشی انجام می‌شود و پس از آن از 24 مرداد نیز اعزام کاروان‌ها آغاز خواهد شد.

میرسلیم با اشاره به اینکه سال گذشته 10 کاروان برای خوزستان در نظر گرفته شده بود، افزود: در مجموع 10 کاروان 38 نفره برای خوزستان در نظر گرفته شده است. اولین کاروان اعزامی خوزستان کاروان دختران مجرد است که 29 مردادماه به عتبات عالیات اعزام می‌شود. از 29 مرداد تا پایان مهرماه دوشنبه هر هفته یک کاروان از خوزستان به عتبات عالیات اعزام خواهد شد. کاروان‌های دانشجویی به شهرهای کربلا، نجف، کاظمین و سامرا اعزام خواهند شد.

مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان خوزستان گفت: همچنین تسهیلاتی برای زائران دانشگاهی در نظر گرفته شده است و زائران دانشجوی دانشگاه‌های دولتی و وزارت بهداشت درصورت درخواست می‌توانند از تسهیلات صندوق رفاه بهره‌مند شوند. دانشجویان سایر دانشگاه‌ها نیز می‌توانند از طریق بانک ملت تسهیلات دریافت کنند. بازپرداخت این وام‌ها نیز بعد از پایان تحصیل آغاز می‌شود.

انتهای پیام

captcha