مدل مدیریتی جهاد‌دانشگاهی به تمامی دستگاه‌ها تسری یابد
کد خبر: 3735213
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶

مدل مدیریتی جهاد‌دانشگاهی به تمامی دستگاه‌ها تسری یابد

گروه اجتماعی - فرماندار منطقه آزاد ماکو گفت: فرهنگ مدیریتی جهاد‌دانشگاهی مبتنی بر خلاقیت، نوآوری، جوانگری، تعهد و تخصص بنا شده و توانسته از کمترین امکانات بیشترین خدمات را به مردم استان و دستگاهها ارائه دهد و مدل مدیریتی آن باید به تمامی دستگاه‌ها تسری یابد.

مدل مدیریتی جهاد‌دانشگاهی باید به تمامی دستگاهها تسری یابد

شاهین علیزاده، فرماندار منطقه آزاد ماکو در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه جهاد دانشگاهی بازوی انقلاب است یادآورشد: جهاد دانشگاهی استان وکشور ماموریت های مختلفی در عرصه فرهنگی، تحقیقاتی و آموزشی برعهده دارد وتاکنون با اعمال مدیریت جهادي توانسته است در عرصه هاي مختلف پژوهشی، فرهنگی، آموزشی و اشتغال، منشاء خدمات موثری در سطح جامعه باشد و دستاوردهاي خوبی به مردم منطقه و دستگاهها و در مجموع جامعه عرضه کند.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در کنار فعالیتهای آموزشی خود در راستای عملیاتی کردن علوم دانشگاهی گام برداشته است افزود: هدف این نهاد جهاد دانشگاهی در زمینه آموزشی، ایجاد مدلی براي تلفیق آموزش عالی با پژوهش است که از طریق ارتباط با بازار کار و صنعت موفقتر پیش می رود.

علیزاده با اشاره به موفقیت محققان پژوهشکده رویان جهاد دانشگاهی تصریح کرد: دستاوردهای این نهاد انقلابی با بکارگیری نیروهای متخصص و با تکیه بر کارآفرینی مشکل گشا بوده است و اکنون نیز در استان با اجرای طرح مشاغل خانگی گام موثری در ایجاد اشتغال و کارافرینی برداشته است.

فرماندار ماکو با بیان اینکه روند حرکتی جهاد دانشگاهی متناسب با اقتضائات کشور است افزود: این نهاد ابتدا با درك احساس نیاز کشور ماموریتهای خود را درعرصه های مختلف با موفقیت به سرانجام رسانده است.

وی با اشاره به اینکه خبر گزاری ایسنا و ایکنا از رسانه های موفق در حوزه اطلاع رسانی بوده تصریح کرد: این خبرگزاری ها با صداقت ، اخبار امید بخش را به جامعه نشر می دهند.

وی نقش جهاد دانشگاهی استان در دانشگاهها را تحول آفرین و خلاقانه دکر کرد و گفت: برنامه های جهاد دانشگاهی در حوزه های مختلف فرهنگی از جمله همایش های ملی حقوق شهروندی که شعار دولت نیز است و با حضور اساتید برجسته در استان برگزار می کند به نوعی یک شخصیت علمی علمی به استان بخشیده است.

انتهای پیام

captcha