شبکه‌های اجتماعی و فضای‌مجازی نقش مهمی در هدایت جامعه دارد
کد خبر: 3735315
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۶

شبکه‌های اجتماعی و فضای‌مجازی نقش مهمی در هدایت جامعه دارد

گروه اجتماعی - معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران شهرستان ماکو گفت: شبکه‌های جتماعی و فضای‌مجازی نقش مهمی در هدایت جامعه دارد لذا باید جهت مقابله با تحرکات دشمنان هوشیار بوده و آگاهی‌بخشی و روشنگری در سطح جامعه را به صورت گسترده انجام دهیم.

شبکه‌های اجتماعی و فضای‌مجازی نقش مهمی در هدایت جامعه دارد

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، موسی عطاری معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران شهرستان ماکو در جمع فعالین رسانه ای و خبرنگاران منطقه آزاد تجاری صنعتی بیان کرد: دشمن در جنگ تمام عیار علیه نظام و دین اسلام است و با ترفند های مختلف در صدد تخریب وجهه مقدس انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود: اصحاب رسانه ها، خبرنگاران، هادیان شبکه های اجتماعی و فضای مجازی نقش مهمی در هدایت جامعه دارد لذا باید این افراد در جهت مقابله با تحرکات دشمنان هوشیار بوده و آگاهی بخشی و روشنگری در سطح جامعه را به صورت گسترده انجام دهند.

وی با اشاره به ترکیب جمعیتی حاکم بر شهرستان بر لزوم وحدت بین شیعه و سنی تاکید کرد و گفت: امروز بیش از پیش امت اسلامی به وحدت و یکپارچگی نیاز دارد.

عطاری امنیت پایدار منطقه و کشور را زبانزد عام و خاص سایر کشورهای غربی عنوان کرد و ادامه داد: در خصوص اقدامات دشمن در باب مسائل فرهنگی باید روشنگری های خاصی در منطقه انجام شده و نقش خبرنگاران در این بحث بسیار تاثیر گذار است.

انتهای پیام

captcha