جانبازان هشت سال دفاع مقدس سند جاویدان نظام هستند
کد خبر: 3735321
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۰
مدیرکل بنیاد شهید گیلان:

جانبازان هشت سال دفاع مقدس سند جاویدان نظام هستند

گروه اجتماعی- پاکاری، جانبازان هشت سال دفاع مقدس را سند جاویدان نظام مقدس جمهوری انقلاب اسلامی دانست و گفت: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران و خانواده‌های معظم و معزز آنان هستند.

به گزارش ایکنا از گیلان، عبدالله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان امروز، 10 مرداد در دیدار با جانباز 70 درصد، محمدجواد عشوری، اظهار کرد: اگر شهدا و ایثارگران خون های پاک و مقدسشان را تقدیم این انقلاب نمی کردند، به یقین امروز شاهد حاکمیت نظام جمهوری اسلامی و اقتدار و بالندگی کشور نبودیم.

وی تکریم از خانواده های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران را گامی موثر در جهت ارج نهادن به فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود: امروز با توجه به شرایط موجود و هجمه های فرهنگی دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی باید این مهم در سرلوحه برنامه کاری مسئولان قرار گیرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، جانبازان هشت سال دفاع مقدس را سند جاویدان نظام مقدس جمهوری انقلاب اسلامی دانست و گفت: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران و خانواده‌های معظم و معزز آنان هستند، زیرا شما را قهرمانان واقعی خود می دانند.

این مقام مسئول، با اشاره به اینکه جانبازان ذخیره الهی بر روی زمین برای بهره گیری از نعمات و برکات خداوندی هستند، خاطرنشان کرد: شهدای گرانقدر و جانبازان سرافراز کشور برای رضای خدا و سربلندی مردم از جان و زندگی خویش گذشته اند و این ایثار و فداکاری به عنوان ذخیره آخرت نزد خداوند ثبت و ضبط خواهد شد.

پاکاری، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را سرمایه های اصلی نظام و کشور معرفی کرد و یادآور شد: باید از این سرمایه های ارزشمند پاسداری و صیانت شود و زمینه آسایش آنان و خانواده های گرامی شان توسط مسئولان فراهم گردد، زیرا هرچه داریم مدیون آن هستیم.

انتهای پیام

captcha