مردم به رغم کمبودها با اصل نظام جمهوری اسلامی مشکلی ندارند
کد خبر: 3735341
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷
صدفی:

مردم به رغم کمبودها با اصل نظام جمهوری اسلامی مشکلی ندارند

گروه سیاست و اقتصاد - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: مردم با وجود همه مشکلات و کمبودها ممکن است نسبت به مسئولان انتقاد داشته باشد اما با اصل نظام جمهوری اسلامی مشکلی ندارند.

به گزارش ایکنا از کرمان، مهدی صدفی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان دیروز چهارشنبه، 10 مرداد در نشست خبری به مناسبت سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: یکی از محورهای مهم در نظام جمهوری اسلامی برگزاری مناسبت‌های ملی و مذهبی است‌.
وی با اشاره به اینکه در همه جوامع آیین‌های گرامیداشت با نگاه ملی و فرهنگی برگزار می‌شود تصریح کرد: در نظام جمهوری اسلامی علاوه بر نگاه ملی، نگاه اعتقادی هم در برگزاری آیین‌ها وجود دارد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان بیان کرد: در فرهنگ شیعه علاوه بر عقلانیت، موضوعات مختلف از جمله شور، احساس و عاطفه به عنوان مؤلفه‌های مهم و تأثیرگذار زندگی بشری وجود دارد.
وی ادامه داد: آحاد مختلف مردم در روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی در تعظیم شعائر دینی احساس مسئولیت می‌کردند که در 12 مرداد 58 شورای هماهنگی با مشارکت بزرگان نظام و انقلاب تشکیل شد.
صدفی گفت: ایجاد بستر مناسب در راستای تعظیم شعائر دینی و ایام‌الله، زنده نگه داشتن و نکوداشت مناسبت‌های مختلف انقلاب اسلامی از جمله اهداف تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.
وی تصریح کرد: تقویت بنیه معنوی و دینی جامعه، تقویت وحدت کلمه و وفاق ملی‌ و همدلی، تقویت روحیه شادابی و نشاط، افزایش وجاهت نظام در دنیا، تقویت بنیه دفاعی و دفع تهدیدات دشمن، ایجاد ثبات و آرامش در جامعه و امیدبخشی از کارکردهای اجرای مناسبت‌ها است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه 70 درصد از جمعیت فعلی جامعه انقلاب را درک نکرده‌اند افزود: دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی در جوانان است لذا باید روحیه امید بخشی را باید در این قشر افزایش داد.
صدفی ادامه داد: مردم با وجود همه مشکلات و کمبودها ممکن است نسبت به مسئولان انتقاد داشته باشد اما با اصل نظام جمهوری اسلامی مشکلی ندارند.
وی گفت: توجه به منویات مقام معظم رهبری، جلب مشارکت‌های عمومی در تصمیم‌گیری و اجرا، مشارکت جوانان، رعایت شئونات اسلامی، اقدام بموقع و شناخت لحظه‌ها، رعایت صرفه جویی در برگزاری مراسم‌ها، ایجاد نشاط و شادابی و امید بخشی از مهم‌ترین رویکردهای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.
صدفی ضمن قدردانی از مردم همیشه در صحنه کرمان اظهارکرد: راهپیمایی‌های مناسبت‌ها در بیش از 100 نقطه استان کرمان برگزار می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان تأکید کرد: با همت و مشارکت مردم با وجود همه مشکلات ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شده است.
انتهای پیام

captcha