اختتامیه مسابقات قرآن کریم قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) در مشهد+اعلام برگزیدگان
کد خبر: 3735382
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵

اختتامیه مسابقات قرآن کریم قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) در مشهد+اعلام برگزیدگان

گروه فعالیت‌های قرآنی- هجدهمین دوره مسابقات قرآن کریم خواهران شاغل، همسران و فرزندان کارکنان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

اختتامیه مسابقات قرآن کریم قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) درمشهد+اعلام برگزیدگان
به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، اختتامیه هجدهمین دوره مسابقات قرآن کریم خواهران شاغل، همسران و فرزندان کارکنان قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

براساس این گزارش، 260 نفر از متسابقان از بین 1700 نفر به مرحله دوم این مسابقات که در منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا(ع) در مشهد برگزار شد، راه یافتند و از این تعداد، 90 نفر برای مسابقات نهایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که 11 تا 14 شهریورماه در تهران برگزار می‌شود، انتخاب شدند.

پشتیبانی مرکز با ۱۳ مقام اول، ۷ مقام دوم و ۵ مقام سوم و در مجموع با ۹۷۰ امتیاز رتبه نخست این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد. دومین رتبه نیز با ۶ مقام اول، ۹ مقام دوم، ۷ مقام سوم و در مجموع ۸۵۳ امتیاز، به منطقه شمال شرق مشهد تعلق گرفت.

در رتبه بندی تیمی نیز مقام اول به تیم قرآنی پشتیبانی مرکز قرارگاه با ۹۷۰ امتیاز، مقام دوم به تیم قرآنی منطقه شمال شرق با ۸۵۳ و مقام سوم به تیم قرآنی منطقه شمال تهران با ۷۹۱ امتیاز اختصاص یافت.

انتهای پیام

captcha