اجرای طرح مشاوره رایگان انتخاب رشته‌ در یزد
کد خبر: 3735414
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۴

اجرای طرح مشاوره رایگان انتخاب رشته‌ در یزد

گروه اجتماعی- مدیر روابط عمومی دانشگاه علم و هنر یزد گفت: برای هشتمین سال متوالی طرح مشاوره رایگان انتخاب رشته با حضور اساتید و مشاوران ممتاز استان یزد در این دانشگاه برگزار می شود.

اجرای طرح مشاوره رایگان انتخاب رشته‌ در یزد

عباسعلی سلطانی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علم و هنر یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد با بیان این که تحصیل در رشته مناسب، سرنوشت زندگی یک داوطلب کنکور را تعیین می‌کند اظهار کرد: با توجه به نزدیک بودن زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری سال 97، دانشگاه علم و هنر افتخار دارد برای هشتمین سال متوالی، برای کاهش دغدغه‌های دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان، طرح مشاوره رایگان انتخاب رشته با حضور اساتید و مشاوران ممتاز استان یزد را در این دانشگاه برگزار کند.
وی اذعان کرد: مشاوره انتخاب رشته در این دانشگاه به دو صورت گروهی و خصوصی صورت می‌گیرد که در مرحله مشاوره گروهی داوطلبان به طور کلی با نحوه انتخاب رشته آشنا می‌شوند و در مرحله مشاوره خصوصی، هر داوطلب براساس نمرات برای انتخاب رشته مشاوره می‌شود و این دوره ها در مردادماه از ساعت 8 صبح الی 14:30 در محل دانشگاه علم و هنر واقع در بلوار دانشجو برگزار می‌گردد که عزیزان علاقمند برای ثبت نام باید با مراجعه به سایت دانشگاه به آدرس sau.ac.ir اطلاعات خود را وارد و نسبت به دریافت نوبت و ثبت نام اقدام نمایید.
سطانی گفت: پیش بینی می شود با سابقه‌ی درخشانی که دانشگاه علم و هنر در این چند ساله در امر انتخاب رشته ی موفق داوطلبان کنکوری داشته، امسال نیز شاهد استقبال گسترده‌ ای باشیم چنان که در سال قبل بدلیل استقبال زیاد از متقاضیان در روز جمعه نیز مشاوره انجام گرفته شد .
وی همچنین با اعلام خبر برگزاری دوره‌ی هایی در قالب همایش های آشنایی با رشته های دانشگاهی در دانشگاه گفت: در این سلسله همایش‌ها اطلاعات بسیار جامعی در مورد رشته های دانشگاهی با دعوت از سخنران و اساتید مجرب، به عزیزان کنکوری به جهت انتخاب هرچه بهتر رشته‌ مورد علاقه‌، داده می شود که علاقمندان می توانند با ارسال کدرشته مورد نظر به سامانه‌ 5000533110 ثبت نام نمایند.
سلطانی افزود: کد رشته شامل 1 مهندسی کامپیوتر / مهندسی برق، 2 مهندسی صنایع / مهندسی ایمنی صنعتی، 3 مهندسی عمران / مهندسی معماری، 4 مهندسی مکانیک / مهندسی پزشکی، 5 علوم سلولی و مولکولی / زیست فناوری / میکروبیولوژی، 6 علوم و مهندسی صنایع غذایی (کشاورزی)، 7 مجموعه مدیریت / حسابداری، 8 روانشناسی / مشاوره / حقوق، 9 علوم ورزشی، 10 طراحی لباس / طراحی صنعتی / ارتباط تصویری، 11 آموزش زبان انگلیسی است.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علم و هنر تصریح کرد: عزیزان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتربا شماره 38264099-035تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام

captcha