بررسی طرح تشکیل وزارت امور شهدا و ایثارگران در کمیسیون اجتماعی
کد خبر: 3735461
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹
دستورکار کمیسیون‌های تخصصی مجلس؛

بررسی طرح تشکیل وزارت امور شهدا و ایثارگران در کمیسیون اجتماعی

گروه سیاسی ــ طرح تشکیل وزارت امور شهدا و ایثارگران در جلسه روز یکشنبه کمیسیون اجتماعی بررسی خواهد شد.

به گزارش ایکنا جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی هفته آينده برگزار می‌شود و بر این اساس کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی روز دوشنبه، 15 مرداد، با حضور رئیس مجلس، معاونان قوانین، نظارت و اجرایی رئیس مجلس و رئیس مرکز پژوهش‌ها و معاون امور مجلس به بررسی مباحث «انضباط و اقتدار مجلس» و «ظرفیت‌های آیین‌نامه‌های داخلی در اداره پارلمان» می‌پردازد.

کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری روز یکشنبه، 14 مرداد، در نشستی با حضور رئیس مجلس و به برسی نقطه‌نظرات و هم‌اندیشی با اعضا خواهد پرداخت.

طرح تشکیل وزارت امور شهدا و ایثارگران روز یکشنبه، 14 مرداد، در کمیسیون اجتماعی بررسی می‌شود. همچنین این کمیسیون روز سه‌شنبه، 16 مرداد، میزبان معاون امرو زنان و خانواده رئیس‌جمهور جهت ارائه گزارش عملکرد این معاونت خواهد بود.

کمیسیون اقتصادی روز یکشنبه، 14 مرداد، به بررسی طرح « جامع بانکداری جمهوری اسلامی ایران»، شامل ادغام دو طرح «بانکداری جمهوری اسلامی ایران» و «بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران» و لایحه «اصلاح قانون پولی و بانکی مصوب 1351» و نیز احکام مرتبط با تشکیل «بانک توسعه جمهوری اسلامی ایران» خواهد پرداخت.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی یکشنبه 14 مرداد، با حضور وزیر اطلاعات و معاونان وی برای پاسخ به سؤالات تعدادی از نمایندگان و ارائه گزارش تشکیل جلسه خواهد داد.

وزیر امور خارجه نیز روز دوشنبه، 15 مرداد، با حضور در کمیسیون به ارائه گزارش در خصوص وضعیت برجام پس از بدعهدی و خروج آمریکا می‌پردازد.

کمیسیون در روز سه‌شنبه، 16 مرداد، موضوع امنیت در فضای مجازی و اقدامات صورت‌گرفته در جهت بومی‌سازی شبکه‌های پیام‌رسان داخلی را با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بررسی می‌کند.

کمیسیون شوراها و امور داخلی روز یکشنبه، 14 مرداد، به بررسی پیش‌نویس اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌پردازد.

کمیسیون فرهنگی روز یکشنبه، 14 مرداد، اعضای کمیته ویژه فضای مجازی را انتخاب خواهد کرد و در ادامه به بررسی طرح اداره و نظارت بر سازمان صدا و سیما خواهد پرداخت.

کمیسیون قضایی و حقوقی نیز در همین روز به بررسی طح مبارزه با جرائم اقتصادی می‌پردازد.

انتهای پیام 

captcha