اهم بیانات ائمه جمعه برخی شهرستان‌های استان
کد خبر: 3735492
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷

اهم بیانات ائمه جمعه برخی شهرستان‌های استان

گروه شهرستان ها - اهم سخنان تعدادی از ائمه جمعه استان خراسان رضوی در ادامه می آید.

اهم بیانات ائمه جمعه برخی شهرستان‌های استانبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام غلامرضا مقیسه، امام جمعه سبزوار، در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: آیا مذاکره کردن با کسی که ضد و نقیض صحبت می‌کند، کار عاقلانه‌ای است؟

وی افزود: آیا با وجود تجربه برجام مذاکره با کسی که معاهده بین‌المللی را نادیده گرفته و زیر پا گذاشته، عاقلانه است؟

خطیب جمعه سبزوار با اشاره به نظر کارشناسان آمریکایی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران و قبول نداشتن جایگاه نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: مذاکره با این افراد می‌توان گفت غیر منطقی است.

حجت‌الاسلام مقیسه با تاکید بر اینکه در دامن افراد ایثارگر و شهادت طلب و در دامن انسان‌های مکتبی و محب اهل بیت عصمت و طهارت(ع) افراد شجاع و مقتدر تربیت می‌شوند، اضافه کرد: قرن حاضر قرن پایان اقتدار آمریکا است.

حجت‌الاسلام جواد علیزاده، امام جمعه داورزن، نیز در خطبه های 12 مرداد این شهرستان اظهار کرد: اسلام دین کرامت و بزرگداشت مقام انسانی به معنای واقعه کلمه است.

وی با اشاره به به سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی به فرمان امام خمینی(ره) افزود: تشکیل جهاد دانشگاهی در راستای اهداف انقلاب فرهنگی و برای جلوگیری از عوامل طاغوتی در دانشگاه که مانع اشاعه فرهنگ اسلامی بودند، تاسیس شد.

خطیب جمعه داورزن تصریح کرد: حل مشکلات مردم در سایه وحدت و قدرت تحمل و انتقاد پذیری مسئولان کشور است و اختلاف بین مسئولان کشور عامل زیان و خسران خواهد شد.

حجت‌الاسلام سید قاسم دهقان، امام جمعه شهرستان خوشاب، هم در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با تاکید بر حفظ وحدت در کشور و جلوگیری از ناامنی و سوء استفاده دشمنان از برخی مطالبات به حق مردم، گفت: روحیه جهادی مسئولان شهرستان خوشاب قابل تحسین و ستایش است.

وی با تاکید بر اینکه مردم وظیفه دارند با همراهی مسئولان کشور به حل مشکلات کمک کنند، تصریح کرد: کنار آمدن با استکبار جهانی مخالف آیات قرآن و اهداف نظام جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام

captcha