عملیات روانی دشمن بر بستر سوء مدیریت مسئولان صورت می‌گیرد
کد خبر: 3735509
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۱

عملیات روانی دشمن بر بستر سوء مدیریت مسئولان صورت می‌گیرد

گروه سیاسی- امام جمعه زاهدان گفت: عملیات روانی دشمن بر بستر سوء مدیریت مسئولان صورت می‌گیرد، زیرا فساد در برخی دستگاه‌ها، ناکارآمدی برخی مسئولان و پشت میز نشینی برخی افرادی که باید در میدان باشند، به توطئه‌های دشمن کمک می‌کند.

عملیات روانی دشمن بر بستر سوء مدیریت مسئولان صورت می‌گیرد

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، امام جمعه شهرستان زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه، 12 مردادماه گفت: انقلاب اسلامی رایگان به دست نیامده است؛ هزینه فراوانی پرداخت شده و شهدای بسیاری برای به‌بار نشستن این انقلاب، جانفشانی کرده‌اند.
وی ادامه داد: وقتی انقلاب به پیروزی رسید، برخی گفتند که کار تمام شد، اما حضرت امام (ره) فرمودند تازه اول کار است و توطئه‌گری‌های دشمن شروع خواهد شد و در تمام این سال‌ها نیز مشاهده کردیم که دشمن همواره در حال توطئه بوده است.
امام جمعه زاهدان بیان کرد: دشمن با ایرانی بودن ما مشکلی ندارد، زیرا حکومت‌های قبلی نیز ایرانی بودند، بلکه آنان به این دلیل با ما دشمنی می‌کنند که ما طرفدار اسلام ضد استبدادی و ضد استعماری هستیم، بنابراین با چنین اسلامی مشکل دارند.
وی افزود: خداوند در سوره مبارکه آل عمران، آیه 39، می‌فرماید « أَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ إِنْ كُنْتُمْ مُؤْمِنِينَ‌«، شما بهترین امت هستید، اما اگر در ایمان خود ثابت‌قدم باشید. در آیه 7 سوره مبارکه محمد نیز می‌فرماید « إن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم»، اگر خدا را یاری کنید، خدا هم به یاری شما خواهد آمد.
آیت‌الله سلیمانی با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در جامعه، اظهار کرد: امروز افسار گسیختگی در افزایش قیمت‌ها و سوء مدیریت مسئولان بهانه به دست دشمن داده تا در جهت ناامید کردن مردم و دلسرد کردن آنان از نظام و انقلاب، اهداف خود را به پیش ببرد.
وی ادامه داد: عملیات روانی دشمن بر بستر سوء مدیریت مسئولان صورت می‌گیرد، زیرا فساد در برخی دستگاه‌ها، ناکارآمدی برخی مسئولان و پشت میز نشینی برخی افرادی که باید در میدان باشند، به توطئه‌های دشمن کمک می‌کند.
نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: مردم انقلاب را دوست دارند، برای آن جان داده‌اند، اما مطالبات به‌حقی هم دارند و مسئولان باید خود را پاسخگو بدانند؛ اما گویی همه خواب هستند و تنها یک نفر است که همیشه بیدار بوده و دغدغه انقلاب و مردم را دارد و آن، رهبر این امت است.
آیت‌الله سلیمانی افزود: مسئولان باید به‌دنبال تشنج زدایی بوده و با اعتماد به سرمایه انسانی داخل، علاوه بر تقویت وحدت، مشکلات و فشارها را از سر مردم بردارند تا دشمن بیش از این سوء استفاده نکند.

انتهای پیام

captcha