دانشكده مطالعات تطبیقی قرآن كریم شیراز دانشجو می‌پذیرد
کد خبر: 3736001
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷

دانشكده مطالعات تطبیقی قرآن كریم شیراز دانشجو می‌پذیرد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ دانشکده مطالعات تطبیقی قرآن کریم شیراز برای سال تحصیلی ۹۸-۹۷ از طریق کنکور سراسری دانشجو می‌پذیرد.

دانشكده مطالعات تطبیقی قرآن كریم شیراز دانشجو می‌پذیرد

به گزارش ایكنا از فارس، دانشكده مطالعات تطبیقی قرآن كریم شیراز به عنوان یكی از قوی‌ترین دانشكده‌های علوم قرآنی جنوب كشور برای سال تحصیلی 98-97 از طریق كنكور سراسری و طبق ضوابط و قوانین معین دانشجو می‌پذیرد.
علاقه‌مندان می‌توانند در دو رشته علوم قرآن و حدیث و فقه و مبانی حقوق اسلامی از طریق پذیرش در آزمون سراسری در این دانشكده مشغول به تحصیل شوند.
پذیرش دانشكده مطالعات تطبیقی قرآن كریم شیراز به دو صورت روزانه و شبانه ویژه هم آقایان و هم بانوان انجام می‌شود وتحصیل در این دانشكده برای دانشجویان روزانه رایگان بوده و دانشجویان آن تنها هزینه خوابگاه و غذا و آن هم طبق اعلام وزارت علوم هزینه پرداخت می‌كنند.
علاقه‌مندان به ساحت قرآن كریم كه در كنكور سراسری مجاز به انتخاب رشته شدند می‌توانند این دانشكده را به عنوان گزینه ادامه تحصیل خود ادامه دهند و جهت كسب اطلاعات بیشتر به شماره‌های ۰۷۱۳۶۲۷۲۷۲۰الی یك تماس حاصل كنند.
لازم به ذكر است كه پذیرفته‌شدگان در مرحله انتخاب رشته كنكور سراسری از دوشنبه تا شنبه وقت انتخاب رشته دارند و در سایت سازمان سنجش اعلام شده است.
یادآور می‌شود، دانشکده مطالعات تطبیقی قرآن كریم شیراز تنها دانشکده‌ای در بین دانشکده‌های علوم قرآنی كشور است که رشته فقه و مبانی حقوق اسلامی دارد.
انتهای پیام

captcha