فعالیت ۳۵ کانون مساجد در فردیس
کد خبر: 3736069
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴

فعالیت ۳۵ کانون مساجد در فردیس

گروه فرهنگی - سرپرست ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز از فعالیت ۳۵ کانون فرهنگی و هنری در مساجد فردیس خبر داد.

فعالیت 35 کانون فرهنگی هنری مساجد در فردیس

حجت الاسلام کاظم شکری در گفت وگو با ایکنا از البرز با اشاره به ظرفیت کانون‌های مساجد اظهار کرد: ما در فردیس 35 کانون فرهنگی هنری در مساجد داریم که فعالیت‌های فرهنگی و هنری را در مساجد برگزار می‌کنند.
وی افزود: حوزه کاری فعالیت‌های کانون های مساجد در سطح کشور با توجه به تصویب اساسنامه، مبتنی بر حوزه‌های کودکان، نوجوانان و بانوان(خانواده) است.
این مسئول بیان کرد: ما امروز به دنبال فضایی هستیم که در جهت بازنگری قالب‌های ارائه مفاهیم دینی در جذب مخاطب و تولید مخاطب اگام برداریم.
شکری تصریح کرد: در دنیای امروزبا توجه به تبلیغات نوین و جذاب و همچنین ابزارهای نرم افزاری جدید لازم است با استفاده از نیروهای نخبه و ابزارهای جدید در جهت موفقیت تبلیغ دینی گام برداریم.
سرپرست ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در پایان با اشاره به هدفگذاری انجام شده برای توسعه کانون‌های مساجد، گفت: بر این اساس تلاش می‌کنیم تا این کانون‌ها را در اکثر مساجد البرز راه‌اندازی کرده و فعالیت‌های دینی و اسلامی را در سطح استان گسترش دهیم.
انتهای پیام./

captcha