جهاد دانشگاهی بستر رشد متخصصین را فراهم کرده‌ است
کد خبر: 3736236
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴

جهاد دانشگاهی بستر رشد متخصصین را فراهم کرده‌ است

گروه اجتماعی - فرماندار ارومیه بابیان اینکه جهاد دانشگاهی تاکنون توانسته توانمندی‌های خود را به اثبات برساند، گفت: جهاد دانشگاهی بستر رشد متخصصین را فراهم کرده‌ است.

جهاد دانشگاهی بستر رشد متخصصین را فراهم کرده‌است

عباس حسن‌خانی، فرماندار ارومیه در گفت و گو با ایکنا از آذربایجان‌غربی ضمن تبریک فرارسیدن 16 مرداد سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی به جهادگران این نهاد انقلابی افزود: جهاد دانشگاهی ظرفیت‌ها و تجربیات بسیار خوبی در زمینه های علمی، پژوهشی و کارآفرینی دارد و با دستاوردهای خود در طول سالیان متمادی توانمندی های خود را درعرصه های مختلف ثابت کرده است.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی به معنای واقعی حلقه اتصال بین دانشگاه و جامعه است تصریح کرد: جهاددانشگاهی از طریق این ارتباط در راستای عملیاتی کردن دانش روز گام موثری برداشته است.

حسن‌خانی با بیان اینکه این نهاد انقلابی و جهادی از نیروهای جوان و متخصص برای تعالی کشور استفاده می‌کند، تصریح کرد: جهاد دانشگاهی بستر رشد متخصصین را فراهم کرده و در راستای شناسایی و توسعه فرصت‌های رشد و توسعه پیشقدم شده است.

فرماندار ارومیه با اشاره به نقش خبرگزاری ایسنا و ایکنا در انتشار اخبار صحیح و امید بخش به جامعه گفت: خبرگزاری ایسنا و ایکنا در راستای ایفای نقش دانشگاهیان در توسعه فضای رسانه ای کشور و ارتقای آگاهی های علمی، فرهنگی، دینی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و ایجاد حلقه واسط بین مسئولان، نخبگان و مردم موفق عمل کرده است.

انتهای پیام

captcha