اهمیت تربیت مدیران قرآنی هوشمند/ برپایی ۲ کارگاه آموزشی توانمندسازی تا پایان سال
کد خبر: 3736245
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱
اسلامی مطرح كرد:

اهمیت تربیت مدیران قرآنی هوشمند/ برپایی ۲ کارگاه آموزشی توانمندسازی تا پایان سال

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیرعامل اتحادیه مدغم تشكل‌های قرآنی فارس با اشاره به برپایی كارگاه‌ تخصصی توانمندسازی مدیران تشكل‌های قرآنی این استان گفت:‌ باید مدیران قرآنی هوشمند را تربیت كنیم.

اهمیت تربیت مدیران قرآنی هوشمند/ برپایی 2 كارگاه آموزشی توانمندسازی تا پایان سال

محمد حسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه مدغم تشكل‌های قرآنی فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با تأكید بر لزوم آموزش مدیران مؤسسات قرآنی گفت: با نیازسنجی مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان می‌توان در بحث مدیریتی گام‌های مؤثر و بزرگی برداشت.
وی به برگزاری اولین کارگاه تخصصی مدیران مؤسسات قرآنی در استان فارس اشاره كرد و افزود: طی بازدیدهای مستمری که از تشکل‌های قرآنی فارس به عمل آمد، ضرورت برپایی دوره تخصصی مدیریتی با حضور مدیران و مسئولان مؤسسات و خانه‌های قرآنی احساس شد، به‌همین منظور با هماهنگی اساتید مطرح استانی کارگاه دو روزه با حضور۱۷۰ نفر از مدیران تشکل‌های قرآنی استان فارس در جوار حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد.

برپایی دو كارگاه آموزشی مدیران تشكل‌های قرآنی تا پایان سال
اسلامی با بیان اینكه بیش از ۹۸ درصد از شرکت‌کنندگان از برگزاری دوره اظهار رضایت كردند، گفت: این رضایت و استقبال مدیران و فعالان قرآنی وظیفه ما را در برابر مطالبات جامعه قرآنی سنگین‌تر می‌سازد و به‌همین سبب در نظر داریم تا پایان سال جاری دو کارگاه دیگر نیز با موضوعات جدید و روز برپا شود.
مدیرعامل اتحادیه مدغم تشكل‌های قرآنی فارس با تأكید بر اینكه باید مدیران قرآنی هوشمند را تربیت كنیم، افزود: مباحثی که دراولین کارگاه به آن پرداخته شد، شامل سرفصل‌هایی از جمله مدیر قرآنی هوشمند، مدیریت انقلاب از دیدگاه امامین، مدیریت انگیزشی و مخاطب‌شناسی بود که تدریس را مدرسان مطرح استان برعهده داشتند.
اسلامی بیان كرد: تداوم در امر آموزش می‌تواند توانمندی‌های مؤسسات و تشکل‌های قرآنی را ارتقا بخشد و اتحادیه مشورت با صاحب‌نظران و اساتید را سرلوحه کار خود قرار می‌دهد.
انتهای پیام

captcha