صدور مجوز پروانه فعالیت 5 ناشر در سه ماهه اول امسال
کد خبر: 3736411
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳
محبی خبر داد:

صدور مجوز پروانه فعالیت 5 ناشر در سه ماهه اول امسال

گروه فرهنگی - مسئول امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام از صدور مجوز پروانه فعالیت ٥ ناشر در سه ماهه اول امسال خبر داد.

به گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، منصور محبی، مسئول امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون مجوز چاپ و نشر کتاب برای پنج ناشر صادر شده است.
وی با اشاره به اینکه حوزه فعالیت ناشران، انتشار کتاب‌هایی در زمینه دفاع مقدس، فرهنگ عمومی، دینی و مذهبی و آداب و رسوم بومی است، اضافه کرد: در حال حاضر تعداد ٢٩ ناشر در استان ایلام در حوزه چاپ و نشر فعالیت دارند و درسه ماه اول سال جاری تعداد ٦٠ عنوان کتاب، در مجموع با شمارگان ٦٥ هزار نسخه به چاپ رسیده است.
مسئول امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام با اشاره به اسامی ٥ ناشری که پروانه فعالیتشان صادر شده، عنوان کرد: نشر سازنده به مدیر مسئولی مسعود محمدی، نشر آلامتو به مدیر مسئولی شمس‌الله کاظمی، نشر نیشتمان به مدیر مسئولی یاسر بابایی، نشر مکتب خانه به مدیر مسئولی وحیده میرزایی در شهرستان ایلام و نشر دنگ به مدیر مسئولی سعید پرهیزکاری در شهرستان ایوان، فعالیت خود را آغاز کردند.
انتهای پیام
captcha